http://www.nordlys.no/nyheter/article6570692.ece
Det er godt å vite CarpaCarpa skrev:Så dere burde ikke yppe dere for mye med meg, jeg har litt å slektes på ;
:-#ojda skrev:Det er godt å vite CarpaCarpa skrev:Så dere burde ikke yppe dere for mye med meg, jeg har litt å slektes på ;![]()
Så vet vi hvem som skal bære handleposene på McSidentur
ojda skrev:Nå er det jammen påtide at A.J. får lagt inn
et "SMIL" av en som ror
Det ser jeg. Men jeg tror på min ogsåCarpa skrev:Nå er min historie helt sann da
Jaja, tro kan flytte fjelldag-zzr skrev:Det ser jeg. Men jeg tror på min ogsåCarpa skrev:Nå er min historie helt sann da
ArcticTiger skrev:Jeg er litt usikker på hvor sterk du er å løfte vekter Carpa, men jeg vet iaffall at du er Kjeft-Sterk, hvor du nå enn må ha arvet den egenskapen fra
ArcticTiger skrev:Jeg er litt usikker på hvor sterk du er å løfte vekter Carpa, men jeg vet iaffall at du er Kjeft-Sterk, hvor du nå enn må ha arvet den egenskapen fra
Men noen større enn andreKawasaki skrev:ArcticTiger skrev:Jeg er litt usikker på hvor sterk du er å løfte vekter Carpa, men jeg vet iaffall at du er Kjeft-Sterk, hvor du nå enn må ha arvet den egenskapen fra
Aille norlænninga e stor i tjæfften...
Carpa skrev:Men noen større enn andreKawasaki skrev:ArcticTiger skrev:Jeg er litt usikker på hvor sterk du er å løfte vekter Carpa, men jeg vet iaffall at du er Kjeft-Sterk, hvor du nå enn må ha arvet den egenskapen fra
Aille norlænninga e stor i tjæfften...