Og dette er selvfølgelig helt unødvendig å diskutere for sånn er det bare

At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
bastante meninger om hvilke deler av verden som produserer de beste motorsykklene.
Lar jeg ikke veie altfor tungt når jeg prøver å danne meg min egen mening.
Alt dette basert på din erfaring med markedet![]()
![]()
Carpa skrev:At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
bastante meninger om hvilke deler av verden som produserer de beste motorsykklene.
![]()
Jeg prøvesatte også en italiensk på messa så jeg synes jeg begynner å bli ganske så erfaren jeg da
Hmm, jeg innbiller meg at italienern er lett å fyre opp jeg da.....ejs skrev:Carpa skrev:At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
![]()
Jeg prøvesatte også en italiensk på messa så jeg synes jeg begynner å bli ganske så erfaren jeg da
![]()
Italieneren hadde vel ikke starta om du hadde prøvd alikevel.
Carpa skrev:At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
![]()
Og Triumph 250 ccm skal produseres i India om kort tidArcticTiger skrev:Hvor lages egentlig Japanske sykkler hen i dagFrekksempel Honda: Disse GoldWingene og VTXene er jo Amrikanske, CB500 lagde de i Italia, SLR 650 er Spanske. Så kan man da si de er Japanske?
Og spesielt Honda på 72%hakhap skrev:Det viser seg at BMS har mere feil en HD og japanske mc er best![]()
http://www.bike.se/nyheter/japanska-mot ... aller-bast" onclick="window.open(this.href);return false;
ojda skrev:Carpa skrev:At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
![]()
Ops! Det visste jeg jo ikke, du var jo gått hjem når jeg var på messa Søndagen
så jeg har jo ikke fått med meg proggresjonen du har gått igjennom :-)å
Men i såfall trekker jeg tilbake allt jeg har skrevet, og lytter ivrig neste gang Carpa taler![]()
Jeg har jo ikke sett deg siden du var en uerfaren jente på Smia i høst![]()