VTXen er Amrikansk vet du GV, sikkert noen underbetalte, illegale Mexicanere som har mekkan i hop :-#Godtvoksen skrev:Og spesielt Honda på 72%hakhap skrev:Det viser seg at BMS har mere feil en HD og japanske mc er best![]()
http://www.bike.se/nyheter/japanska-mot ... aller-bast" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Japansk kvalitet er best
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Japansk kvalitet er best
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Japansk kvalitet er best
Jammen så var du vel ute i terrenget å samlet nye erfaringer da
Var der vel sånn i totia, Snikkeren, Rogg, Bjønnavind, og Globe holdt standen.
Sto ganske lenge å prata med de

Var der vel sånn i totia, Snikkeren, Rogg, Bjønnavind, og Globe holdt standen.
Sto ganske lenge å prata med de

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Re: Japansk kvalitet er best
Med god kursing/opplæring fra Japan så gjør nok illegale Mexicanere en god jobb....ArcticTiger skrev:VTXen er Amrikansk vet du GV, sikkert noen underbetalte, illegale Mexicanere som har mekkan i hop :-#Godtvoksen skrev:Og spesielt Honda på 72%hakhap skrev:Det viser seg at BMS har mere feil en HD og japanske mc er best![]()
http://www.bike.se/nyheter/japanska-mot ... aller-bast" onclick="window.open(this.href);return false;![]()

- omaas
- Innlegg: 551
- Registrert: 17 mar 2012, 12:20
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
- Bosted: Melhus
Re: Japansk kvalitet er best
Carpa du har forstått detCarpa skrev:Hmm, jeg innbiller meg at italienern er lett å fyre opp jeg da.....ejs skrev:Carpa skrev:At jeg bare har kjørt japanske sykler hittil er vel ikke så viktigojda skrev:Nå skal jeg prøve å ikke være lettere ufin Carpa, men dine
bastante meninger om hvilke deler av verden som produserer de beste motorsykklene.
Lar jeg ikke veie altfor tungt når jeg prøver å danne meg min egen mening.
Alt dette basert på din erfaring med markedet![]()
![]()
Jeg prøvesatte også en italiensk på messa så jeg synes jeg begynner å bli ganske så erfaren jeg da
![]()
Italieneren hadde vel ikke starta om du hadde prøvd alikevel.

Japanske motorsykkler har best kvalitet, men Italierne lager de beste

De andre trenges ikke å nevnes


Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991
Honda NTV 650 Revere 1991
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Japansk kvalitet er best
Nye sykkler no til dags er det vel generelt lite feil med, men klart det går ann å lage statistikk av de feil som dukker opp.
Når det gjelder valg av sykkel handler mye om det som er nevnt her: smak og følelser, OG dessverre er nok markedsføring, mote, status og påvirkning fra vennegjengen en større del enn vi liker å tro...
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Når det gjelder valg av sykkel handler mye om det som er nevnt her: smak og følelser, OG dessverre er nok markedsføring, mote, status og påvirkning fra vennegjengen en større del enn vi liker å tro...
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Japansk kvalitet er best
Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Japansk kvalitet er best
Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Japansk kvalitet er best
Noe du vil snakke om CarpaCarpa skrev:Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Japansk kvalitet er best
øøøhh
, feil tråd....

Sist redigert av ArcticTiger den 28 mar 2013, 00:10, redigert 1 gang totalt.
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Japansk kvalitet er best
Nei, med et forum bestående av 98% mannfolk så tror jeg kanskje vi lar den ligge. Føler at jeg kommer til å bli fort nedstemt herMaxTron skrev:Noe du vil snakke om CarpaCarpa skrev:Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- jonnykr
- Innlegg: 598
- Registrert: 21 mar 2010, 01:24
- Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
- Bosted: Sørum Kommune.
Re: Japansk kvalitet er best
Samme sak. Du må bare velge en og gi full gass.Carpa skrev:Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2


Tut & Kjør!
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Japansk kvalitet er best
jonnykr skrev:Samme sak. Du må bare velge en og gi full gass.Carpa skrev:Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2![]()

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Japansk kvalitet er best
Kan være inne på noe der.... Kanskje...Carpa skrev:Nei, med et forum bestående av 98% mannfolk så tror jeg kanskje vi lar den ligge. Føler at jeg kommer til å bli fort nedstemt herMaxTron skrev:Noe du vil snakke om CarpaCarpa skrev:Sliter litt med å forsvare mine valg på mannfolkfronten altså, sykler og biler derimot er en mye enklere sakSuperMorten skrev:Har sagt det før, og sier det igjen. Det handler om utseende og følelser. Sånn er det bare. Uansett om det gjelder bil, MC eller kvinnfolk, trenger jeg ikke forsvare mine valg. Kan selvsagt bli mye etterpåklokskap og "hva var det jeg sa.", men der og da er MITT valg det enrste rette :-)MaxTron skrev:
Uansett er det arti å sjå hvordan folk som vanlig hopper i skyttergrava og forsvarer sine valg, og til og med prøver å rasjonalisere de
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Re: Japansk kvalitet er best

- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Bosted: Bergen
Re: Japansk kvalitet er best
Okay da. Detteojda skrev:Så,så,så Bringisen.
Det var en helt uskyldig ert, ikke forsøkt kamuflert engang![]()
Kjennetegnes lett med denne smily![]()
Nå er veldig snart sykkelen på veien, så ytteligere forsøk
på terging legges tilside til neste høst :-)å
Ha en flott BMW-sessong


Og slike undersøkelser kan være ødeleggende for uerfarne og uvitende motorsyklister (og bilister) som har vanskelig for å velge. De kan gå glipp av mye spennende. Men ha en flott sesong du også og god påske :-)
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.