Nei, jeg sa ikke at fremkommeligheten til Subaru er bedre i forhold til andre biler. Det jeg skrev var at "jeg velger Subaru på grunn av driftsikkerhet og fremkommelighet". Brukte Subaruer er billige, lite feil med og ett 4weelsystem som er ukomplisert og funker. Jeg bruker sjeldent bil og når jeg bruker den er det som regel snø på bakken. Og jeg bor slik til at siste stigning til boligfeltet er på rundt 10%. Som arbeidsbil (drosje, firmabil, etc.) hadde ikke Subaru vært førstevalget.simpson skrev:De samme som vil ha kvalitet og så støysvake biler at de knapt høres kjøper en Ducati hvor plasfølelsen er meget tilstede. Det er noen år siden sykler besto av bare metall?
Og samfunnet har utviklet seg slik at man er på det sykeste og trenger lykkepiller når naboen har
Hmmm.....sykkel uten plast i dag er ikke lett nei. Men kan jo kjøpe en Monster da.
Om naboen må ha lykkepille hvis jeg kjøper ny bil er det ikke mitt problem.
Så vidt jeg vet er lån og rente lik på japse vs europeisk bil, forsikring og hvertfall bompenger eller hva?
Så mener du at Subaru har bedre fremkomlighet enn europeiske biler?
PS, jeg har heller ikke lån på sykkel eller biler, men kjører europeisk for det
Og for å få denne tråden på sporet, så mener jeg fremdeles at japanske biler er mest driftsikre, men ikke akkurat de mest spennende og det samme med japanske sykler