Velvel,skal ikke trekke i dere.Var bare en liten humoristisk kommentar i utgangspunktet.
Kawasaki skrev:Hehe,jaggu satte du tingene i perspektiv,mann![]()
Velvel,skal ikke trekke i dere.Var bare en liten humoristisk kommentar i utgangspunktet.
Det fikser jo mekkern :-)dag-zzr skrev:Nå tror jeg at jeg har detti helt av her- Duvilleeller er det dere som helt har glømt at det var kløtsjen som skulle fikses.
Hadde vært morro å se på når dere skal skifte kløtsj i Jomfru Ane gt
dag-zzr skrev:Nå tror jeg at jeg har detti helt av her- Duvilleeller er det dere som helt har glømt at det var kløtsjen som skulle fikses.
Duville skrev:dag-zzr skrev:Nå tror jeg at jeg har detti helt av her- Duvilleeller er det dere som helt har glømt at det var kløtsjen som skulle fikses.
ALT kan skje i Jomfruens gate, ALT - tror forresten det er mange MCer i den gata men kanskje av mer amerikansk type.......
Kawasaki skrev:Duville skrev:dag-zzr skrev:Nå tror jeg at jeg har detti helt av her- Duvilleeller er det dere som helt har glømt at det var kløtsjen som skulle fikses.
ALT kan skje i Jomfruens gate, ALT - tror forresten det er mange MCer i den gata men kanskje av mer amerikansk type.......
Vil anbefale på det sterkeste å ha clutchen iorden før dere roter dere inn der.Ikke noe særlig å stå igjen og slure,når mekker'n og Godtvoksen stikker av
- fra regninga?Kawasaki skrev:Duville skrev:dag-zzr skrev:Nå tror jeg at jeg har detti helt av her- Duvilleeller er det dere som helt har glømt at det var kløtsjen som skulle fikses.
Vil anbefale på det sterkeste å ha clutchen iorden før dere roter dere inn der.Ikke noe særlig å stå igjen og slure,når mekker'n og Godtvoksen stikker av