Nå har jeg endevendt alt av skuffer, esker og skaper for å finne vitemålene mine og etter to dagers leting fant jeg de i en eske jeg ikke hadde "rukket" å pakke ut av enda :-)å Har jo bare bodd her i ca 20 mnd.....

Hadde du ikke kjøpt så mye hadde han vært tyngre bak.Busa Trond skrev:Isbilen satt fast i isen nå![]()
Lille lille polaris hvor er du?? Vi fikk den opp vi gitt, og gratis is på barna ble det også![]()
Jeg bruker google-docs til sånt. Har scannet inn alt, så da vet jeg hvor jeg har de. Har orginal papirer i en perm som bare blir tatt frem hvis det er intervju e.l.Carpa skrev:Skulle ønske isbilen kunne sette seg fast her også så vi rakk å kjøpe is av den....
Nå har jeg endevendt alt av skuffer, esker og skaper for å finne vitemålene mine og etter to dagers leting fant jeg de i en eske jeg ikke hadde "rukket" å pakke ut av enda :-)å Har jo bare bodd her i ca 20 mnd.....
Det vitnemålet jeg trengte har jeg vel hatt bruk for en gang for ca 14 år siden....SuperMorten skrev:Jeg bruker google-docs til sånt. Har scannet inn alt, så da vet jeg hvor jeg har de. Har orginal papirer i en perm som bare blir tatt frem hvis det er intervju e.l.Carpa skrev:Skulle ønske isbilen kunne sette seg fast her også så vi rakk å kjøpe is av den....
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Bare elsker lammekjøttrogg skrev:Har akkurat lagt lammelåret i stekeovnen, venter storinnrykk her hjemme i dag.