
Men nå nærmer det seg sesong igjen, å garasjen er der ikke tegn til startvilje lenger.
Så dagens første case:
Startmotor hiver rundt til mannen med jåen kommer, og enda ikke livstegn.
Har hatt av pluggene og sett at der er gnist på samtlige, så da sitter jeg vell igjen med sviktene bensiltilførsel?
Mener og ha lest en eller annen gang at bensin kunne "krystalisere" seg i forgasserne på gamle yamaha motorer, er det hold i disse på standene?
Noen som har forslag på løsning her?
Slenger inn et spørsmål angående kjede og slikt også.
Planen er og bytte kjede og drev før sesongstart.
Spørsmål nr 1: X- eller o-ring, var også borti SO-ring en plass, hva passer best ballansert på pris og holdbarhet?
Spørsmål nr 2: Følger kjedelås med i pakkene når man kjøper kjede?
Spørsmål nr 3: Ser noen sterke meninger angående vanlig klipslås og klinklås, kan man ta "snarveien" på min 600 og bruke klipslås?
Håper noen kan oppklare noe av min uvitenhet