Men å spøke om at Mottor-sykkern er brennt opp

bikerdude73 skrev:Hm...
Er det ikke et krav at evnt kjæreste kjører MC da?![]()
![]()
Jeg hadde personligt snudd kjapt på hælen og marsjet i motsatt retning hvis noe slikt hadde dukket opp i mitt liv.
Er godt gift jeg, men før sønnen min blir stor nok, kan jeg like godt kjøre med solosal... hun vet at sykkelen er grå på farge. I dag når jeg kom hjem etter tur, var hun ute og latet som hun var interessert. Hun lurte på om det var en Harley jeg hadde....Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Hm...
![]()
Jeg hadde personligt snudd kjapt på hælen og marsjet i motsatt retning hvis noe slikt hadde dukket opp i mitt liv.
Nei, ikke et krav bare han aksepterer at jeg gjør det og ikke har noen hysteriske ideer om at dette er fali....
Får da være måte på hvor lang denne kravlista skal være
Herlig, hadde hun lært seg et nytt navn i dagSuperMorten skrev:Er godt gift jeg, men før sønnen min blir stor nok, kan jeg like godt kjøre med solosal... hun vet at sykkelen er grå på farge. I dag når jeg kom hjem etter tur, var hun ute og latet som hun var interessert. Hun lurte på om det var en Harley jeg hadde....Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Hm...
![]()
Nei, ikke et krav bare han aksepterer at jeg gjør det og ikke har noen hysteriske ideer om at dette er fali....
Får da være måte på hvor lang denne kravlista skal være:
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tror det var mer et slags sjansespill.Carpa skrev:Herlig, hadde hun lært seg et nytt navn i dagSuperMorten skrev:Er godt gift jeg, men før sønnen min blir stor nok, kan jeg like godt kjøre med solosal... hun vet at sykkelen er grå på farge. I dag når jeg kom hjem etter tur, var hun ute og latet som hun var interessert. Hun lurte på om det var en Harley jeg hadde....Carpa skrev:bikerdude73 skrev:Hm...
![]()
Får da være måte på hvor lang denne kravlista skal være:
Vil ikke på noen måte kuppe bloggen til Carpa med mitt dameprat, men senker du krava kan du beholde cafe raceren på kjøkkenetbikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
og altfor lange kravlister fra det motsatte kjønn.![]()
Hehe, kan nok fort miste noen om du inviterer dem hjem på middag og de ser den midt på kjøkkenet ja...bikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
HahaSuperMorten skrev:Vil ikke på noen måte kuppe bloggen til Carpa med mitt dameprat, men senker du krava kan du beholde cafe raceren på kjøkkenetbikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
:
Min erfaring er at damene ikke liker det når en har en angstlidelse og er ufør.Carpa skrev:Hehe, kan nok fort miste noen om du inviterer dem hjem på middag og de ser den midt på kjøkkenet ja...bikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
Men aldri si aldri, x'n min har en delvis demontert Harley i gangen og det har ikke skremt bort dama hans
Tror han har funnet seg ei dame som ikke er så krevende da.....
Er nok bare den rette som ikke har funnet veien enda. Jada, det er en klisje men det er noe i den. Må jo ha troabikerdude73 skrev:Min erfaring er at damene ikke liker det når en har en angstlidelse og er ufør.Carpa skrev:Hehe, kan nok fort miste noen om du inviterer dem hjem på middag og de ser den midt på kjøkkenet ja...bikerdude73 skrev:Jeg er jo single og ser ut til og forsette med det muligens pga en Cafe Racer som står på kjøkkenet
Men aldri si aldri, x'n min har en delvis demontert Harley i gangen og det har ikke skremt bort dama hans
Tror han har funnet seg ei dame som ikke er så krevende da.....
Hjelper ikke noe om en er oppegående og grei. Mange ser på meg som "ødelagt" eller noe..
Men det betyr hvertfall at Cafe Raceren står på kjøkkenet fremover! Og det er jo greit!