Kawasaki skrev: Men fikk ikke noe fornuftig svar
Pyse.Carpa skrev:Jeg kommer nok til kort i en slik tråd som dette så jeg tusler bare stille og rolig ut herfra jeg
Er jo tross alt bare halvt finnmarking vet du og, og jente i tillegg :-)åJompa skrev:Pyse.Carpa skrev:Jeg kommer nok til kort i en slik tråd som dette så jeg tusler bare stille og rolig ut herfra jeg
Carpa skrev:Tror du at du tar hintet når hun stiller seg ved siden av vaskebøtta med denne i hånda da?
Og etter det så tok du deg vel en laaang walkabout til hun hadde roet seg igjen da..Kawasaki skrev:Carpa skrev:Tror du at du tar hintet når hun stiller seg ved siden av vaskebøtta med denne i hånda da?
Hehe,det var nettopp det hun gjorde. Men da tok jeg bare frem min egen og sa som Crocodile Dundee:" That's not a kølle,THIS is a kølle"![]()
![]()
Ja da blei det vel fliring kan æ tenke mæKawasaki skrev:Carpa skrev:Tror du at du tar hintet når hun stiller seg ved siden av vaskebøtta med denne i hånda da?
Hehe,det var nettopp det hun gjorde. Men da tok jeg bare frem min egen og sa som Crocodile Dundee:" That's not a kølle,THIS is a kølle"![]()
![]()
No e vel ikke kawasaki heller finnmarking, etter en nøyere analyse av hans noe forkvaklete dialekt, så har æ fått en mistanke om at han kan være HelgelendingCarpa skrev:Er jo tross alt bare halvt finnmarking vet du og, og jente i tillegg :-)åJompa skrev:Pyse.Carpa skrev:Jeg kommer nok til kort i en slik tråd som dette så jeg tusler bare stille og rolig ut herfra jeg
Jøssjhn skrev:No e vel ikke kawasaki heller finnmarking, etter en nøyere analyse av hans noe forkvaklete dialekt, så har æ fått en mistanke om at han kan være HelgelendingCarpa skrev:Er jo tross alt bare halvt finnmarking vet du og, og jente i tillegg :-)åJompa skrev:Pyse.Carpa skrev:Jeg kommer nok til kort i en slik tråd som dette så jeg tusler bare stille og rolig ut herfra jeg