Thor skrev:
MCsiden hørte jeg for første gang om på MC-messa for et par uker siden.

Velkommen hit, Thor!
Thor skrev:
MCsiden hørte jeg for første gang om på MC-messa for et par uker siden.
Hyggelig det!Honda600 skrev:Hei!
Helt ny på forumet, så en liten presentasjon er vel på sin plass.
29 år gammelt vesen med tilhold i Oslo. Har etter 7 år uten sykkel omsider tatt til fornuft og gått til anskaffelse av en Honda CBR600F4 99 mod.
Har lest rundt på forumet de siste par dagene og dere virker som en oppegående og kunnskapsrik gjeng, så her måtte jeg bare registrere meg :)
Velkommen, Honda600Honda600 skrev:Hei!
Etter å ha stått lagret den siste uken i kald garasje, så merket jeg idag at sykkelen starter greit med choken, men den dør ut etter en stund. Når jeg prøver å vri på gasshåndtaket, så dør motoren ut. Trenger jeg rett og slett bare å få kjørt den litt på vei slik at den blir god og varm?
Dere får tilgi novise-karakteren på spørsmålet :) Jeg skal nok komme opp og gå på mc-terminologien ganske raskt
Troll som ble foreviget på en fellestur, bildet tatt ved RjukanRottenikken skrev:...Forumtroll, hehe!Det er bra om vi kan treffes av og til!
Slik at inntrykket blir riktig
AJ skrev:Flott presentasjon her i "Hvem er vi?"-tråden, AleksanderRH![]()
Åpenhet er en god ting og finner du tid til å lese bloggene her inne vil du finne mange andre også som er åpen om både traumatiske, dramatiske og triste hendelser i livet og om fysiske, såvel som psykiske plager enkelte lever med. Men felles for alle er MC-interessen, som er god terapi for det aller meste!![]()
Onsløv, som var mye å se her inne tidligere, var åpen om de samme utfordringene du har. Så du er helt klart ikke alene om dette. Og veldig bra å lese at dette ikke hindrer deg i å følge drømmen om å kjøre MC og, aller viktigst, ta den utdanningen du vil ha.
Veldig bra! og velkommen hit til MCsiden.no![]()
Håper du vil trives her :-). Også er jeg rimelig sikker på at du har mye bra å tilføre forumet
Hjertelig takk for varm velkomst :-)ojda skrev:Hallo og velkommen AleksanderRH
Faktisk en ganske snerten tohjuling du har lagt labbene på![]()
Husker godt jeg gikk å sikla på sykkelen med "Testarossa-ribbene"