http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=16446959" onclick="window.open(this.href);return false;"
ATV er sikkert artig, men ser ikke helt den store gevinsten med et brøyteskjær. Tror ATV'n blir for lett og får for lite veigrep til å håndtere større mengder snø.cheron skrev:Var særlig prisen som var fin og så får jeg hangardskip!
Men så var det dette med midler.. Vi ser etter hus... Har allerede bestemt at en snøfreser eller ATV med brøyteskjær skal bakes inn i boliglånet!
HUn liker ikke Goldwing, så får prøve å få henne til å like denna i stedet!Misha skrev:Nå er ikke 35 lapper så mye oppå et helt boliglån, sykkelen er snart veteran, og er nok mye mer behagelig for fruen din å sitte på med sammenlignet med plastraketten din
Mye mer artig med ATV daRagnhild skrev:ATV er sikkert artig, men ser ikke helt den store gevinsten med et brøyteskjær. Tror ATV'n blir for lett og får for lite veigrep til å håndtere større mengder snø.cheron skrev:Var særlig prisen som var fin og så får jeg hangardskip!
Men så var det dette med midler.. Vi ser etter hus... Har allerede bestemt at en snøfreser eller ATV med brøyteskjær skal bakes inn i boliglånet!
Og uten hydraulikk til å løfte skjæret, blir det tungvint, særlig med mye fram og tilbake for å få unna snøen.
Har en 11 Hk snøfres, og den håndterer det meste den får servert, og snøen blir borte, ingen digre snødunger eller trange passasjer fordi snøen blir skjøvet til side og ikke fjernet. Og 40 M oppkjørsel og snuplass for transporter'n tar ikke allverden av tid heller.
+ at den er mindre og enklere og dermed mindre vedlikehold over tid.
Ser for meg at en ATV krever like mye vedlikehold som en MC.
Ikke for å dempe din entusiasme, men jeg vil anbefale deg å sjekke ut på nettet vedrørende brukererfaringer med de syklene. Eiere av nevnte sykler i USA nevner bl.a. et høyt tyngdepunkt som et stort drawback på disse. Det å bakse med en så stor og tung sykkel hvis ikke tyngdepunktet er lavt, kan fort bli et stort irritasjonsmoment som legger en stor demper på gleden ved langkjøring.cheron skrev:Sitter og leker litt med tankene om denna sykkelen......![]()
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=16446959" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"