fortollingsgebyr og porto

kan du bestille to av hver. Jeg har jo ingen av de fra før

Men du, dendær kjedevaskeren? Den kan vi vel spleise på.
Vi er jo alltid sammen på tur alikevell :-)å

Snart sommer :-))
Löwe skrev:-8 klokken 06:00 i dag på Siggerud.
Tror jeg lar min blå venn stå (minst) en uke til i garasjen før jeg vurderer å ta den ut. Det er uansett is i den skyggefulle bakken opp til hovedveien.
Blir NSB fortsatt en liten tid for å komme seg på jobb.
MEN: Gratulerer til deg som er tøff nok til å trosse værgudene, de som ikke har klart å skru opp termostaten!
Herlig Ojda, da er din sesong igang. Jeg må vente 2 dager til før jeg henter Ducati'en.ojda skrev:Yess, da er dagen her![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har funnet fram både vognkort, tenningsnøkkel og kvittering
for vinteropplaget. Nå kan sessongen begynne![]()
Er det ikke deilig velojda skrev:Yess, da er dagen her![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SuperMorten skrev:Vakke vondt detta nei...:
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Uffda.. jeg kjører med to lag ull, og ett lag fleece under vinterisolert kjøredress. Bruker til og med Alfa Bever fjellstøvler for å holde varmen. Trenger jo nesten ikke gire på motorveien :)ojda skrev:SuperMorten skrev:Vakke vondt detta nei...:
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jo , faktisk så var det det![]()
Hadde litt dårlig tid da jeg dro, så jeg klatra ned i kjøredressen
i truse og collagegenserVar kansje litt i minste laget
med isolasjonMen en sterk en med varmt vann og sukker,
så ordner sånt seg
Tenker det var godt å få tatt den første turen i 2013, selv om jeg forsto at det var kaldt. Ja, lørdag henter jeg Ducatien kanskje kommer også Dexter og dag-zzr ned til Holmestrand så får vi en fin felles tur opp Lågendalen. Blir nok stopp underveis for en kaffekopp også.ojda skrev:Da var jeg tilbake etter de første 100km denne våren![]()
MamaTiger var like blid og villig som da jeg satte henne inn.
Men far var vel litt stiv og rusten.
To dager KZ, så er det din tur![]()
Ser ut til at bildet ojda har lagt ut er tatt ved Harestuavannet - ikke langt unna der jeg bor, for øvrig...taco skrev:![]()
Hvor har du tatt det bildet da? Er vel ikke i Grorudar'n det?
Har du vært på tur i dag, og ikke kjøring til jobb?
Jeg hadde jo en tur på mandag, men har ikke kjørt til jobb enda. Har brukt bilen og jammen er det en del issvuller og isbelagte steder enda. Har ikke tatt sjansen på det.
Null eller et par minusgrader går fint uten å fryse ihjel fra Oslo til Ski. Det er det med føret som bekymrer.
Der minnet du meg på at jeg har kjørt rundt uten vognkort den siste måneden.ojda skrev:Yess, da er dagen her![]()
![]()
![]()
![]()
![]()