](./images/smilies/grrr.gif)

Joda, ganske fornøyelig!Carpa skrev:Ser på fotballkamp og det er ingen fornøyelse idag![]()
![]()
Fotball er vel aldri en fornøyelse.. ble vaksinert en gang i ungdommen..Banditmannen skrev:Joda, ganske fornøyelig!Carpa skrev:Ser på fotballkamp og det er ingen fornøyelse idag![]()
![]()
Skjønner at du syns det jaBanditmannen skrev:Joda, ganske fornøyelig!Carpa skrev:Ser på fotballkamp og det er ingen fornøyelse idag![]()
![]()
Klart det er en fornøyelse å se menn som ligger og vrir seg i smerterSuperMorten skrev:Fotball er vel aldri en fornøyelse.. ble vaksinert en gang i ungdommen..Banditmannen skrev:Joda, ganske fornøyelig!Carpa skrev:Ser på fotballkamp og det er ingen fornøyelse idag![]()
![]()
Carpa skrev:Klart det er en fornøyelse å se menn som ligger og vrir seg i smerterSuperMorten skrev:Fotball er vel aldri en fornøyelse.. ble vaksinert en gang i ungdommen..Banditmannen skrev:Joda, ganske fornøyelig!Carpa skrev:Ser på fotballkamp og det er ingen fornøyelse idag![]()
![]()
:
Carpas Crap a talk
Carpa skrev:Katzenjammer SuperMorten?
Er det ikke gratis mc-parkering overalt? :ohakhap skrev:smiler fordi det er gratic MC parking ved hotellet jeg skal bo på mandag til tirsdag
Nå var du vel litt gledesdreperBjønnavind skrev:Er det ikke gratis mc-parkering overalt? :ohakhap skrev:smiler fordi det er gratic MC parking ved hotellet jeg skal bo på mandag til tirsdag
Nå er klokka 21:30, og jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Startet klokka 6 imorges, og har kjørt i tett oslotrafikk hele dagen..
Sliten...
Tæppatå'k!
Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset.Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger
Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han)
Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg
Det er mulig jeg stikker innom og hilser på, og gratulerer med ny flott sykkelkz1300 skrev:Nei, det trengs ikke kollekt. Men utrolig fint at jeg får kongelig eskorte fra Løvaas Motor imorgen. Det kommer til å bli en veldig spennende dag for meg.dag-zzr skrev:Sitter å lurer på om det spøker i huset.Er overbevist om at jeg tidligere i vinter hadde samlet alle remediene vedrørende MC og klær i ett skap.
Skal ut å lufte sykkelen i morra. Nå er det kul i h...te å finne alle sakene. Hadde ikke tenkt å bruke hele kvelden på å leite fram utstyr, men det er vel ingen vei utenom....
Kjøpte noe vindtett og varmt i dag, til å ha under dressen. Håper at det virker og at jeg finner det jeg trenger
Planen er å eskortere KZ1300 hjem fra Holmestrand til Kongsberg i morra, sammen med Dexter. (sikkert derfor det ikke ble Kieltur på han)
Er det noen andre som er ute å ruller i morra. Tar jeg med den friheten å si at stedet er- Løvås Motor sånn omtrent litt før kl 1400. KZ1300 har sikkert alt betalt sykkelen, så det vil ikke bli kollekt til det formålet-trur jeg
Carpa skrev:Nå var du vel litt gledesdreperBjønnavind skrev:Er det ikke gratis mc-parkering overalt? :ohakhap skrev:smiler fordi det er gratic MC parking ved hotellet jeg skal bo på mandag til tirsdag
Nå er klokka 21:30, og jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Startet klokka 6 imorges, og har kjørt i tett oslotrafikk hele dagen..
Sliten...
Tæppatå'k!