EasyRider skrev:TheHaughom skrev:Surfer litt rundt på leting etter Haynes manual eller lignende til en VFR800. En kompis skled bortover isen her en dag, og i morgen skal plast byttes og skader inspiseres.
Har forøvrig fått meg noen kilometer på en kawa zx6r i dag. 0-100 går noe kjappere enn på Duken min
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hvordan synes du zx6r var i forhold til duken?
Tenker nå på kjørestil etc.
Jeg må se å få testet en duke snart :)
Med mine 190cm og vel over 100kg blir sittestillingen altfor krampeaktig. Jeg følte at jeg satt oppå sykkelen, og ikke var "i ett" med den.
Forøvrig en sprek maskin, imponert over aksellerasjon og fartsfølelse. Vindbeskyttelsen var også eksisterende, nesten litt uvandt og befriende å ikke ha konstant vindtrykk i brystet.
Oversikten er dog ræva, regner med det er en vanesak, men på Duken ser jeg over det meste av biler om jeg retter meg opp litt. Ble også mye vekt på styret følte jeg, armer og nakke kommer nok til å bli fort slitent. Kan hende jeg satt litt feil, som var en medvirkende årsak.
Jeg tror noen rearsets hadde gjort underverker for en med min høyde, spesielt hoftevinkelen var ekstrem.
Bare si fra om du skal innom Stavanger en gang, så skal du få en prøvetur på Duken