!!!!!!!!!TheHaughom skrev:Som jeg sa over her fikk jeg såvidt sove i natt fordi jeg gledet meg sånn til å kjøre til jobb.
Det passet bra at jeg skulle begynne tidlig i dag (som vil si 07:00) for å feilsøke/reparere en videokonferanse-enhet før møterommet var booket.
Det som passet enda bedre var at jeg jobbet en time ekstra i går også, som gjorde at jeg kunne avslutte 13:50 i dag - og dere kan jo gjette hva jeg gjorde da...
Joda, kastet meg på sykkelen, ruset motoren ut av garasjen (you all know the feeling) - hørte på gromlyden fra eksosen, og plystringa fra bilalarmene.
Lanesplitta ut av Stavanger sentrum, passerte kjapt forbi en tusseladd i traktor som var fast bestemt på å starte ettermiddagsrushet tidligst mulig og dro på ut forbi Sola, mot Bryne/Nærbø. 7-8 grader i dag, kjente etter en stund at tærne begynte å fryse litt og angret på at jeg ikke tok mc-skoene i dag... Jaja, who cares, right!? Gav på utover Orre mot Reve-banen - lite å se der i dag, er vel for tidlig for banekursene enda.
Tok av mot Sandnes igjen, tenkte det var på tide å bevege seg hjemover. Rushet hadde begynt, men jeg lanesplittet i fin flyt og hadde raskt forsert Sandnes sentrum - ikke ofte jeg møter slik velvilje og god plassering av bilistene![]()
Kjørte innom Bikerstreet en tur, da det ligger rett oppi gata fra der jeg bor, og så på syklene der. Ble til at jeg handlet meg ei tube til av Motul håndrens, som jeg har skrevet om tidligere i tråden. Forstøver all olje/skitt fra hendene dine, og lukter digg![]()
Prøvde meg på et par wheelies resten av veien hjem, uten nevneverdig hell... Akkurat kommet inn, og smilet er fortsatt like bredt. Ønsker dere alle en fantastisk sesong på 2 hjul!

Men glad på dine vegne.