](./images/smilies/grrr.gif)
Jada, det gjør de. De har veldig mange bra TV kanaler og sender mange interessante program med litt sånn Explorer og National Geographic stil. Søndagene er et høydepunkt hvor gamle propaganda filmer blir sendt og deretter satt inn i en større sammenheng. Og Russia Today , Russlands svar på CNN , er også noe jeg ser jevnlig på og den er heller ikke så værst hvis en er interessert i høre om verdensnyhetene sett med Kremls øyne. Det som jeg syntes er bånn i bøtta er russisk radio. Den russiske staten har nok strengere kontroll over presse,tv og radio enn hva vi er vant med i Norge men dårlig er det ikke. Litt anderledes bare. Med forum navn Misha (Lille bjørn) så burde du lytte til hymnene om hvor godt det er å ofre bein og armer for Moder RusslandMisha skrev:Hehe, sender russerne noe annet en propaganda, tro![]()
Jalmar skrev:Уральский можно спокойно работать без оружия, но вы должны быть без головы купить один, может быть?
Tipper Jalmar vet noe om det...du får sikkert tips fra den kanten, forutsatt at han kommer hel hjem fra dagens utflukt........ :-Misha skrev:Var innom ruriders.com og kikka litt rundt, mange som bruker HD som utgangspunkt så det er jo bra noen bruker russisk jern som basis også. Selv om det kanskje er mer cool med utenlandsk jern i russland.![]()
Kaller de seg noe, disse mekanikerne så det går an å søke på noe?
Ingen fare,(tror jeg) lette bare etter custombygg i linkene.Pollti skrev:Ruriders.com skal du være forsiktig med når det gjelder pdf filer og saker en kan laste ned pga virus. Maaassse virus også.
Og denne må jeg misforstå: 2takt roadracing dieselmotor til mc?Pollti skrev: Jeg har fått smidd stempel til en 2T RR dieselmotor i Russland. Mottageren fikk hakeslipp av kvaliteten og håndverket. Selv fikk jeg hakeslipp av regninga. Det ble megadyrt.Men motoren maler som en katt nå.