Fulgte jo med på turen du hadde til Primius-treffet, og vi snakket jo litt om det på mc-messa som var. Har du en link til reportasjen du lagde av den nye FE350? Det har vist blitt en av stor selgera til Husaberg og KTM

ikke annet enn denne...:Busa Trond skrev:Se der ja, flott den Guzzin![]()
Fulgte jo med på turen du hadde til Primius-treffet, og vi snakket jo litt om det på mc-messa som var. Har du en link til reportasjen du lagde av den nye FE350? Det har vist blitt en av stor selgera til Husaberg og KTM![]()
@BusaTrond: Jeg leste i AJs repportasje fra Primustreffet at de brukte å arransjere et VEDSAMLER-treff der om høsten for å forberede vinterens treff. Kanskje dette VEDSAMLER-treffet hadde vært noe for ossAJ skrev:ikke annet enn denne...:Busa Trond skrev:Se der ja, flott den Guzzin![]()
Fulgte jo med på turen du hadde til Primius-treffet, og vi snakket jo litt om det på mc-messa som var. Har du en link til reportasjen du lagde av den nye FE350? Det har vist blitt en av stor selgera til Husaberg og KTM![]()
og denne:
http://www.hadeland.net/ifarta/article6521279.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg holder jo på å flørter litt med tanken om en slik sykkel. Det må bli med hvite skilt slik at den kan brukes litt på veien også. Det har jo merkes i vinter når jeg leser om alle som har vinterkjørt. Det jeg har sett for meg er en sykkel som kan brukes til alt av "ufornuftig" kjøringojda skrev:Har du seriøst tenkt på grusgraver BusaTrond![]()
I såfall, med svarte, hvite eller uten skilter?
Hehe….. Ja jeg sendte jo en invitasjon til dugnad i en usensurert utgave her. Samme gjorde jeg til ojda.ArcticTiger skrev:@BusaTrond: Jeg leste i AJs repportasje fra Primustreffet at de brukte å arransjere et VEDSAMLER-treff der om høsten for å forberede vinterens treff. Kanskje dette VEDSAMLER-treffet hadde vært noe for ossKjenner du noe til dette, har du kanskje vært der før
?
Skulle akkurat til å si det samme. Det var mye værre her da jeg tok den frem for første gangi år..ArcticTiger skrev:Det der ække værre enn at Explodern greier det
Bjønnavind skrev:Hehe.. Vanvittige mengder med snø du hadde da! Får vel kjørt til sammen et par timer i august du, før det begynner å snø igjen!![]()
Her er alle veier tørre og fine...
Busa Trond skrev:![]()