Dette tema er ment å beskrive ovennevnte ting.Egne negative eller
positive erfaringer kan deles med andre.

(Ovennevnte kan virke dumt,men er forfattet i et lyst øyeblikk)
tryman corp. LTD skrev:Siden jeg fortsatt er i live så har jeg vel etter stor sannsynlighet gjort et eller annet som er riktig, Etter at ungdommens kåtskap var unnagjort så har jeg nok blitt en smule mer defensiv i trafikken når jeg ferdes rundt på MC. Prøver å lese trafikken så godt som råd er samtidig som jeg også ser en klar fordel at jeg er synlig for andre trafikanter. Eks. så har jeg lagt den gode gamle svarte Bullson jakka innerst i skapet og har godt til anskaffelse av en sjelden stygg "gusjegul" Bullfighter jakke.
"Litt om bruk av signalfarger:tryman corp. LTD skrev:Siden jeg fortsatt er i live så har jeg vel etter stor sannsynlighet gjort et eller annet som er riktig, Etter at ungdommens kåtskap var unnagjort så har jeg nok blitt en smule mer defensiv i trafikken når jeg ferdes rundt på MC. Prøver å lese trafikken så godt som råd er samtidig som jeg også ser en klar fordel at jeg er synlig for andre trafikanter. Eks. så har jeg lagt den gode gamle svarte Bullson jakka innerst i skapet og har godt til anskaffelse av en sjelden stygg "gusjegul" Bullfighter jakke.
Jakka ser ålreit ut den, bortsett fra fargen... :-tryman corp. LTD skrev:Siden jeg fortsatt er i live så har jeg vel etter stor sannsynlighet gjort et eller annet som er riktig, Etter at ungdommens kåtskap var unnagjort så har jeg nok blitt en smule mer defensiv i trafikken når jeg ferdes rundt på MC. Prøver å lese trafikken så godt som råd er samtidig som jeg også ser en klar fordel at jeg er synlig for andre trafikanter. Eks. så har jeg lagt den gode gamle svarte Bullson jakka innerst i skapet og har godt til anskaffelse av en sjelden stygg "gusjegul" Bullfighter jakke.