Ellers er endelig HH klossene på plass bak på frøkna, luftfilteret er nyrenset og oljet. Batteriet er full-ladet og det bagynner å bli sommerklart .. Nesten så jeg tror det ligger an for en liten førstetur med beistet i morra

Beistet er på veien og storkoser seg! Strålende forhold midt på dagen her altså med sol og plussgrader. Er dessverre stadig kaldt om natta så venter litt med å kjøre to hjul på jobb om morran (men snart blir det). Håper dere slipper vinteren på østlandet snart også. Selv om den igrunn har vært kort her, så syns jeg den har vært veldig langBusa Trond skrev: Godt å se at Beistet er på veien igjen. I dag morges gikk jeg igjennom mappen med videoer som ikke blir lagt ut på Youtube. Fant noen Hayabusa videoer jeg filmet ei fjor, vakkert vakkert...![]()
Men legger ved en pingle video jeg filmet ved disse tider i fjor, my tidligere vår på østlandet da![]()
Hvilken moppe er dette? Noe du skal kjøpe?TBI81 skrev:Suzuki roadshow idag! Gixxern gir stadig mersmak altså!Grei 'jobbsykkel' dette, vel?
2013LordShaft skrev:Denne så ut som et ålreit leiketøy
Hvilken årsmodell er det? Kjenner ikke igjen fronten
Sendt med Note2
Både pen og stygg og tøffTheHaughom skrev:
2013![]()
Pen sykkel, håper på å få tatt en tur med den selv når Suzuki Roadshow kommer til Stavanger.
Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gangTBI81 skrev:Anbefales![]()
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperraHar jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Fin liten sak :-)
Takker takker, du smigrer! Hyggelig å kunne bidrafikse skrev:Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gangTBI81 skrev:Anbefales![]()
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperraHar jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Fin liten sak :-)![]()
Tilsammen får du jo hundrevis av MChester, mens stakkars meg må slite med 26 ponnier. Urettfeigt! Gi meg 50 hester. NÅ!![]()
Om jeg er misunnelig? Nææææææida. Her har jeg jobbet med meg selv i åresvis. Overbevist meg selv om at en lat liten 250 er meeeeeer en godt nok. Og _nesten_ begynt å tro på det sjøl.
Åsså kommer du her å bare gruseknuser alle de fine tankene mine. Jeg kjenner at horna kommer ut av pannen. EEEEk!
PØBEL! Din vemmelige....vemmelige....vemmelige....motorpsyklist!![]()
![]()
![]()