The Tob

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
TBI81
Motorsykkelen din: Ja

Re: The Tob & Beistet - Garasjegulv?

Legg inn av TBI81 »

Har mottatt noen vareprøver fra diverse slike plast-garasjegulv og etter litt vurdering så går jeg nok for tokomp epoxy. Sikkert greie nok, men greit å kunne søle uten at det er småkrise. Bare å vente litt på litt flere varmegrader så blir det ut å male!

Ellers er endelig HH klossene på plass bak på frøkna, luftfilteret er nyrenset og oljet. Batteriet er full-ladet og det bagynner å bli sommerklart .. Nesten så jeg tror det ligger an for en liten førstetur med beistet i morra :thumleft

TBI81

Re: The Tob & Beistet - Garasjegulv?

Legg inn av TBI81 »

Konklaven ga umiddelbare resultater! Beistet er igang!
start1 (600x329).jpg
start3 (600x330).jpg
Herlig å få kjørt av seg litt vinter-rust! Jaggu ikke det samme som er6'en til maddammen ;-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: The Tob & Beistet - konklaverer

Legg inn av Busa Trond »

:vs
Godt å se at Beistet er på veien igjen. I dag morges gikk jeg igjennom mappen med videoer som ikke blir lagt ut på Youtube. Fant noen Hayabusa videoer jeg filmet ei fjor, vakkert vakkert... :prf

Men legger ved en pingle video jeg filmet ved disse tider i fjor, my tidligere vår på østlandet da :thumleft

[video]http://www.youtube.com/watch?v=FfyUePDo ... detailpage[/video]

TBI81

Legg inn av TBI81 »

Busa Trond skrev: Godt å se at Beistet er på veien igjen. I dag morges gikk jeg igjennom mappen med videoer som ikke blir lagt ut på Youtube. Fant noen Hayabusa videoer jeg filmet ei fjor, vakkert vakkert... :prf

Men legger ved en pingle video jeg filmet ved disse tider i fjor, my tidligere vår på østlandet da :thumleft
Beistet er på veien og storkoser seg! Strålende forhold midt på dagen her altså med sol og plussgrader. Er dessverre stadig kaldt om natta så venter litt med å kjøre to hjul på jobb om morran (men snart blir det). Håper dere slipper vinteren på østlandet snart også. Selv om den igrunn har vært kort her, så syns jeg den har vært veldig lang :P :p

Men det er bare å passe seg -det er alt for enkelt å lage slike 'ikke-på-youtube' klipp :knegg

TBI81

Legg inn av TBI81 »

Limer inn denne her også jeg. Mini-snutt av mini-wobble fra heromdagen. Svært lite dramatisk, men illustrerer fortsatt poenget at man bør vri med forsiktighet med vinkel på hojen :gk

[video]http://www.youtube.com/watch?v=n6e0CMHUZOo[/video]

TBI81

Re: The Tob & Beistet - wobble

Legg inn av TBI81 »

Suzuki roadshow idag! Gixxern gir stadig mersmak altså! :thumleft
533434_10151574353431070_104128630_n.jpg
Grei 'jobbsykkel' dette, vel? :scratch
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: The Tob & Beistet - Road show

Legg inn av Busa Trond »

Fikk du kjørt deg en god tur med den :yeyeye

Brukeravatar
fikse
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX

Re: The Tob & Beistet - wobble

Legg inn av fikse »

TBI81 skrev:Suzuki roadshow idag! Gixxern gir stadig mersmak altså! :thumleft
533434_10151574353431070_104128630_n.jpg
Grei 'jobbsykkel' dette, vel? :scratch
Hvilken moppe er dette? Noe du skal kjøpe?
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

TBI81

Legg inn av TBI81 »

Hyggelig liten GSX1000R-moppe dette ,fikse :lol
Fikk oss en veldig fin luftetur busatrond! Særdeles responsiv og lett på framhjulet, noe jeg liker veldig godt altså :thumleft Moro å merke farten for en gangs skyld :knegg

Ikke noe jeg direkte vurderer akkurat nå (må selge unna litt først isåfall), men hadde vært veldig fin 'nr2' sykkel til inspirert småkjøring. En busa til langkjøring og en slik gixxer til kort hadde helt klart vært midt i blinken :-)

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Denne så ut som et ålreit leiketøy :lol

Hvilken årsmodell er det? Kjenner ikke igjen fronten

Sendt med Note2

TheHaughom
Motorsykkelen din: KTM

Legg inn av TheHaughom »

LordShaft skrev:Denne så ut som et ålreit leiketøy :lol

Hvilken årsmodell er det? Kjenner ikke igjen fronten

Sendt med Note2
2013 :thumleft
Pen sykkel, håper på å få tatt en tur med den selv når Suzuki Roadshow kommer til Stavanger.
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
fikse

Legg inn av fikse »

TheHaughom skrev:
2013 :thumleft
Pen sykkel, håper på å få tatt en tur med den selv når Suzuki Roadshow kommer til Stavanger.
Både pen og stygg og tøff :knegg Heftig leketøy :thumleft

TBI81

Legg inn av TBI81 »

Anbefales :thumleft
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperra :twisted Har jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Fin liten sak :-)

Brukeravatar
fikse

Legg inn av fikse »

TBI81 skrev:Anbefales :thumleft
Er noe veldig rett med at den reiser seg opp når hiver inn tredje akkurat på sperra :twisted Har jeg hørt.. på sperra avdeling osv osv..
Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gang :prop:

Tilsammen får du jo hundrevis av MChester, mens stakkars meg må slite med 26 ponnier. Urettfeigt! Gi meg 50 hester. NÅ! :knegg

Om jeg er misunnelig? Nææææææida. Her har jeg jobbet med meg selv i åresvis. Overbevist meg selv om at en lat liten 250 er meeeeeer en godt nok. Og _nesten_ begynt å tro på det sjøl.

Åsså kommer du her å bare gruseknuser alle de fine tankene mine. Jeg kjenner at horna kommer ut av pannen. EEEEk!

PØBEL! Din vemmelige....vemmelige....vemmelige....motorpsyklist! :punch ](*,) :cheers :bl3

TBI81

Legg inn av TBI81 »

fikse skrev:
TBI81 skrev:Anbefales :thumleft
Kunne godt få lånt noen hester av deg. Du havner jo på sperra avdeling om du bruker alt på en gang :prop:

Tilsammen får du jo hundrevis av MChester, mens stakkars meg må slite med 26 ponnier. Urettfeigt! Gi meg 50 hester. NÅ! :knegg

Om jeg er misunnelig? Nææææææida. Her har jeg jobbet med meg selv i åresvis. Overbevist meg selv om at en lat liten 250 er meeeeeer en godt nok. Og _nesten_ begynt å tro på det sjøl.

Åsså kommer du her å bare gruseknuser alle de fine tankene mine. Jeg kjenner at horna kommer ut av pannen. EEEEk!

PØBEL! Din vemmelige....vemmelige....vemmelige....motorpsyklist! :punch ](*,) :cheers :bl3
Takker takker, du smigrer! Hyggelig å kunne bidra :knegg

Svar