Jeg har alltid hatt sansen for Rossi, selv om mange andre er "favoritter" har jeg alltid digget Stoner. Håper på en spennende sesong. vet ikke hvem jeg skal holde med i år

Moto3, er ikke det moped?Elolz skrev:Artig bilde det der![]()
Så akkurat Moto3 løpet fra søndag, og det kaller jeg action! Rått løp som virkelig anbefales for de som ikke har giddet å sett på disse lavere klassene
Han har vist slitt med å bli vant med de nye dekka fra Bridgestone.kjellv skrev:Innmari synd for Lorenzo i dag. Han gikk hardt ut fra start i 5 posisjon og rett i tet. Han holdt et forrykende tempo på feltet og gikk ut etter forhjulsslipp. Det var en virkelig uheldig sesongstart.
Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Da er den omsider etablert.
Ja hvorfor ikke. Det var også en fra 2013..AJ skrev:Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Men det var en for 2014.
Så da tenkte jeg det kunne være like greit å slå disse sammen til den store Moto GP tråden her inne.
Da er også den lagt inn her.kjellv skrev:Ja hvorfor ikke. Det var også en fra 2013..AJ skrev:Ikke egen for Moto GP 2015, nei.kjellv skrev:Var det virkelig ikke egen tråd for MotoGP 2015 her?
Men det var en for 2014.
Så da tenkte jeg det kunne være like greit å slå disse sammen til den store Moto GP tråden her inne.