Uff! Detta var triste greier! Jeg føler med deg, mann!

Er det ikke VÅR Staude da - ækk'e Busakona det vel?Bjønnavind skrev:Ser du har bilde av et kvinnemenneske på bordet der.. Kan ikke hu måke litt for deg a?
ArcticTiger skrev:Ja detta var triste greier Buu-huu-huuu-saTrond![]()
Du får gå en tur i Kjøle-skapet og hente deg en Is-kald øl eller to, jeg kan anbefale denne:
[img]http://i203.photobucket.com/albums/aa5/ ... rctic3.jpg[/img]
eller du kan kanskje høre med Konemor om a ikke kan lage en Is-kake til deg
taco skrev:Er det ikke VÅR Staude da - ækk'e Busakona det vel?Bjønnavind skrev:Ser du har bilde av et kvinnemenneske på bordet der.. Kan ikke hu måke litt for deg a?
Så fint at du fikk årna 50-kubbikkern til slutt da, det var jo dystre spådommer ei stundSvein2 skrev:Jeg har startet opp og vasket å en runde på gardsplassen i dag, snart isfritt i gutua.
Men på Honda 50`n har jeg allerede flere runder rundt bensinpumpene på gamlecoop`n,
det blir liksom itte helt det samme, men....
Nei, mente det ikke på den måten. Kakekone må man passe godt på.ojda skrev:taco skrev:Er det ikke VÅR Staude da - ækk'e Busakona det vel?Bjønnavind skrev:Ser du har bilde av et kvinnemenneske på bordet der.. Kan ikke hu måke litt for deg a?
Måkke byttebort BusaKonaHarduikke smakt de Busakonekakene du da
Duville skrev:- neste år ligger det varmerør i bakken i den gårdsplassen! Du kan ikke være bekjent av å ha det på denna måten...