NMCU.
- SoloTwin
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Breva 750
- Kontakt:
Re: NMCU.
Det kommer det kommer. 

-04 Moto Guzzi Breva V750IE
Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!!
- BLOGGEN - 
X: 1998 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A - 1998 Suzuki GSXR 600R (banesykkel)

X: 1998 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A - 1998 Suzuki GSXR 600R (banesykkel)
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Det blir vist nok en kampanje i år også. Og de er i gang med å lage en video. Mangler bare noen titusen kroner.
Det er stortingsvalg i år mine venner...og tror nok NMCU vil holde politikerne varme på mc-stoff. Mc- kjørere er også velgere:)
NMCU er på messa, og har vist nok den største standen...stikk innom og hils på der.
Det er stortingsvalg i år mine venner...og tror nok NMCU vil holde politikerne varme på mc-stoff. Mc- kjørere er også velgere:)
NMCU er på messa, og har vist nok den største standen...stikk innom og hils på der.
Men meg kan dem liksom bare pløye rett ned da???Pollti skrev: Alle i Norge har TV-untatt Jalmar-så hvorfor kan det ikke sendes en påminnelse der slik som blir gjort for de påskeferierende i fjellet ?

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Hvis Jalmar ikke har TV kjenner jeg en MC-kar til
som er like heldig...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hva handler denne tråden om egentlig...
Ha meg unnskyldt... jeg "glemte" å sjekke de første postene...
Uansett... jeg støttet opp om MNCU nylig ved å kjøpe caps og buff derfra. Og begge deler er av meget god kvalitet. Buff'en ble jeg imponert over og ser fram til å teste den ut sammen med min nye NZI hjelm. Sammen tror jeg disse vil redusere vindstøyen betraktelig (bred krage på hjelmen og NMCU buff som kan tilpasses og tette godt i hals og nakke pga. av lengden).
Ellers er jeg spent på hva NMCU har som strategi og agenda nå som vi er inne i et spennende valgår... :)

Ha meg unnskyldt... jeg "glemte" å sjekke de første postene...

Uansett... jeg støttet opp om MNCU nylig ved å kjøpe caps og buff derfra. Og begge deler er av meget god kvalitet. Buff'en ble jeg imponert over og ser fram til å teste den ut sammen med min nye NZI hjelm. Sammen tror jeg disse vil redusere vindstøyen betraktelig (bred krage på hjelmen og NMCU buff som kan tilpasses og tette godt i hals og nakke pga. av lengden).
Ellers er jeg spent på hva NMCU har som strategi og agenda nå som vi er inne i et spennende valgår... :)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica
Da må du huske å stikke innom http://www.nmcu.org" onclick="window.open(this.href);return false; for der finner du både strategi og agenda. Og du kan f.eks. lese her:AJ skrev:Ellers er jeg spent på hva NMCU har som strategi og agenda nå som vi er inne i et spennende valgår... :)
http://www.mc24.no/article.php?articleI ... tegoryID=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Pluss at NMCU arrangerer valgmøte på Tyrigrava denne gangen også - tredje stortingsvalget på rad. Og det er faktisk Norges største valgmøte! Hvis ikke DET er kult, så vet ikke jeg

Sist redigert av Fidel den 28 feb 2009, 16:06, redigert 2 ganger totalt.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Det vet jeg ikke enda, men når tiden nærmer seg så må jo vi her på Forumet gjøre avtale om å møtes, så klart!rogg skrev:helt klart...da møtes vi der...Når var det igjen?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.