LordShaft skrev:Hahaha ingen ting å takke for, trust me... du kommer til å takke meg en gang til når du får prøvd herligheten :-D
Har du bestemt deg for hvilken fargekombo du vil ha da?
Får jeg også spørre hvor gammel du er? Har du kjørt mye sykkel før?
Kan jo reposte bildet jeg postet litt tidligere i dag, bare for å friste litt ekstra

Den ser rett og slett jævlig bra ut, og det er den fargekomboen jeg også ville hatt. :)
Jeg nærmer meg 30 og jeg har egentlig ikke hatt lappen såå lenge, men jeg har fått kjørt en god del, samtidig som at jeg har kjørt mopeder og snøscootere (helt lovlig - ehe) o.l gjennom hele oppveksten. Er egentlig fra langt oppi ei bygd, der er alt lov - nesten. Likevel, jeg veit hvor grensene mine ligger, jeg kjører med hodet og tar ikke unødige sjanser, og det kommer jeg alltid til å gjøre. Men det skal sies, noen ganger så blir jo slettene lange og fine, og det er klart at det hender at jeg klemmer på litt, men det må vel være lov?
Sykkelen jeg har nå går
egentlig bra nok, uansett så får man ikke utnyttet en 600 på de norske veiene, men jeg har lyst på nytt. Ninjaen er lettkjørt og komfortabel, overraskende nok, og den bruker lite bensin. Men den er så gammel, og jeg får ikke gåsehud av og se på den, slik som jeg gjør med BMW'en. Den er drømmen. Ikke er jeg Kawa-fan heller, jeg var nok det den gangen ZX-9R kom da jeg var yngre, men ikke nå lengre.
Som sagt, jeg er BMW-fan og kjører BMW til vanlig. Når de slapp S1000RR så var det faktisk det siste argumentet for at jeg skulle ta lappen, for jeg tenkte at "den vil jeg ha"!
Alle tester jeg leser sier at den er lettkjørt og veldig enkel i bruk, samtidig som at den er komfortabel. Den er spekket med utstyr og jeg setter pris på ABS, har prøvd det selv, og jeg synes det virker veldig bra. TC er heller ikke noe minus, særlig ikke på 193hk.
Alternativene mine er per nå; 2013 ZX6-R og 2006-> GSX-R750. Men dette er uansett bare enda noen sykler jeg vil komme til og ha i en kort stund før jeg selger de, fordi det er ikke de jeg virkelig vil ha. Som James May fra Top Gear sier; "I get a strange fizzing sensation in my pants". Og det gjelder meg og, når det kommer til BMW'en. Det eneste som har stoppet meg er faktumet at den har 193hk. For selvom at jeg veit hvor i landet jeg ligger når det kommer til kjøreferdigheter og mot, så er det fortsatt 193hk. Jeg er ikke redd for at det er for mye for meg fordi jeg kommer til å kræsje, for der er jeg ikke, men jeg er redd for at det er for mye for meg og håntere skikkelig, slik som én som virkelig kan kjøre kan. For jeg kommer jo ikke til utnytte den skikkelig.