AJ Arena...
-
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000LTD
Re: AJ Arena...
Begynner å lukte av oppstart på ytre nordmøre, desverre for meg så er pålagt å møte i Bergen på seminar for etterlevelse av StatoilHydros prosedyrer i morgen. Regner med at det kommer en rapport fra min yngre bror som garantert tar ut Banditen for test i morgen.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Kommer Reiten også ? ](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
Ikke mye vårstemning i Drammen.....AJ skrev:Snart er sesongen i gang igjen!
Idag var det vårlig ute og i 'lavlandet', dvs. langs rv. 4 og dertilhørende sideveier. var snøsmeldtinge godt i gang!
Kanskje våren er i rute likevel![]()
Vi gleder oss veldig til å få ut sykker'n igjen!

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
- Intruder
Akkurat nå vil jeg heller ha en dram i timen enn en time i Drammen,ser jeg.
Men snart!
Men snart!

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Melding fra Blå Kors:
Siden kapasiteten ved våre senter er sprengt, anbefales
De å holde Dem full til over helgen
Siden kapasiteten ved våre senter er sprengt, anbefales
De å holde Dem full til over helgen
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:

Aye, aye, kæptn

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Var en liten utenlandstur i dag, og der var det +-grader og tørre veier. Kunne fint ha brukt mc på min tur i dag. Meeeeen, jeg kjørte med Donken. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Tok bedageligheten overhånd hos deg, Jalmar? 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Det var sikkert bare for å slippe å byggemelde det Desmo. Rundt Oslo er det kommuner hvor opplag av biler,båter, campingvogner må byggemeldes hvis de står mere enn 6 mnd på samme plassen.
- Intruder
Var der på besøk et par ganger i fjor sommer.Ragnhild skrev:Ja, de skal vel selge gården ved Eina-vatnet?
Er antakelig behov for det fortsatt ?
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Salg eller ikke... strekningen forbi Blå Kors på Einastranda er en forferdelig kjedelig strekning å kjøre med MC...
:-
:-

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ja, verker litt i høyrehanda bortover der for å si det sånn.
Men det blir straks bedre når man svinger av 4-ern og opp 247 til Desmo (Husker jeg feil veinr, får dere bære over med meg)
Og sørover opp mot Lygna og ned på a're sia, er det vel bare velstand, AJ? Da er du jo på vei hjem til a'mor?
Men det blir straks bedre når man svinger av 4-ern og opp 247 til Desmo (Husker jeg feil veinr, får dere bære over med meg)
Og sørover opp mot Lygna og ned på a're sia, er det vel bare velstand, AJ? Da er du jo på vei hjem til a'mor?
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Ragnhild skrev:Ja, verker litt i høyrehanda bortover der for å si det sånn.

Jo'a... på ar'e si'a er det bare velstand

Husker forresten en artige hendelse sommer'n '07 rett etter at jeg hadde passert Blå Kors, hvor jeg møtte en MC hvor både fører og passasjeren tydelig ga tilkjenne at det var lurt å holde fartsgrensene.
Dere vet, denne flathandbevegelsen opp og ned som signal på at det befinner seg uniformerte kontrollører et sted i min kjøreretning.
Og joda! Det stemte det. Men ikke før to-felten opphørte på vei opp mot Lygna.
Og i denne to-felten på vei mot kontrollstedet var jeg påpasselig med å holde meg innenfor disse noe rigide hastighetsbestemmelsene vi har her til lands.
Dette syntes nok føreren av en knall gul Polo var særdeles morsomt på nettopp denne hastighetsinviterende strekningen. Han giret ned og turtallsaksellererte Polo'en sin så det holdt forbi meg rett før kontrollstedet.
Dermed spratt det ut en kontrollør i vegbanen og vinket den gule lille bilen bestemt inn til siden.
Jeg løftet litt på venstrehånda som for å spørre om også jeg skulle inn til siden. Men fikk til svar en hyggelig vinkebevegelse som tydelig tilkjennega at jeg kunne kjøre videre...
Imens sto det en fører av en knall gul Polo på kontrollstedet og gleden av å "flise forbi" en MC ble muligens en smule kortvarig...