Bjornen; Det hadde vært trivelig om du tok turen! ArcticTiger har helt sikkert en kaffeskvett til deg også

Det er jeg fullstendig klar over!Storm skrev:Evike kan dette med mat
Hadde en liten tur i går. Fossnes - Bommestad - 40 - åsrum - Kodal - Hjem. Mye bulkete asfalt,men kjørbartArcticTiger skrev:Jeg brå-kikka litt på Kallendern idag, og fant ut at, jøss, nå nærmer det seg virkelig Vår-sleppet i Ande-bua med stormfart, Gutter og Jenter
![]()
Så jeg måtte for sikkerhets skyld ringe min venn som holder liv i Det Buldrende Hjertet, og forsikre meg om at det var full spenning på batterie. Og det var som vanlig ingen grunn til engstelse, allt på stell![]()
![]()
Så da er det bare å Ønske MCsidistene Velkommen neste Lørdag den 27 april (Det er bare 10 dager til :-)å )
Vi får be til Vær-guden at det blir brukbart Kjøre-Vær den dagen, slik at vi etter Grill-Pølser,,
og Kake, får oss en fin lufte-tur med våre pottente R-sykkler, daffe Cruisere, sprettne Æventyr-sykkla, halvgammle Jappser, snobbete Beemmere og kreative Selv-bygg osvosv på Vestfolds krokete bak-veier
Flott initiativ! :-)evike skrev:Ser at det kanskje er noen som har kjørt litt for langt til å rekke alt på en dag. Tillegger derfor at vi har overnattingsplass for ca. 4-5 personer dersom behovet er tilstede og vi synes alltid gjester som blir mer enn en time er koselig!
Ta kontakt hvis det er aktuelt!
Vil du jeg skal legge en plan for en runde?ArcticTiger skrev: SuperMorten veit om noen fine krokete veier
Mottatt :-)ArcticTiger skrev:@SuperMorten: Ja det var kanskje deet jeg tenkte på, flott om du kan synfare kartet over Vestfold og komponere ei fin RuteStart: Andebu, og Innkomst: Gryte-feltet
![]()
@Ojda: Jo-da, vi sier det sånn-da: Avreise Felles-tur fra Andebu kl 14.00Så kan folket innfinne seg når det måtte passe dem i timene før det klokkeslettet