Så da er det bare en konklusjon å trekke,
BILTEMA RULER! 
For øvrig er dette med økonomi for mange et viktig område. Driftsøkonomi, noe som står veldig i forhold til type kjøring og kjørelengde. F.eks.med knastedekk hvor et bakdekk kan slites ned på 300 til 500 mil på asfalt og grus litt avhengig av kjørestil, så er økonomi et vesentlig punkt. Spesielt når man som meg fort kjører 100 mil og mer i uka når været og Kona tillater det.
Jeg bytter olje hver 10000 km og filter en gang pr, sesong og man kan faktisk ta 3 oljeskift med Biltema olje til prisen av ETT med høyprisolje. Jobben er jo plankekjøring og gjøres på noen minutter og da har sannsynligvis jeg bedre kvalitet på min olje hele tiden enn folk som tar ett skift og knapt nok det pr, sesong med dyr olje.
Så når folk med et ubegrunnet utgangspunkt om at Biltema oljen er ræva kvalitet snakker om serviceintervaller, o.s.v. så tror jeg det også kan snus helt på hodet. Å skifte olje er jo enkelt og når olja er rimelig, så tar mange seg råd til å bytte oftere tror jeg, slik som jeg gjør. Da har jeg nyere olje og renere olje hele tiden, noe som ikke KAN være noe annet en positivt for en MC motor så lenge oljen dekker Motorsykkelens spesifikasjoner for motor og kløtsj og så sant ikke Biltema selger olje med sand i.
Og det, er god driftsøkonomi.