Duville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...

Han fikk gjort rene bremseskivene da.

Duville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...
Joda det er så, men å bare se litt lett på ei sånn flause kan vi ikke være med på--- enkelte har jo både googlet og kvasiret for å finne årsaken til feilen, at jompa ikke hadde gjort jobben properly var det ingen somm kunne fantasere om en gang, uhørt...ejs skrev:Duville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...![]()
ejs skrev:Duville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...![]()
Syns litt synd på meg sjøl ogsåDuville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...
Jompa skrev:Syns litt synd på meg sjøl ogsåDuville skrev:Åjoda, det var litt flaut, det da. Synes litt synd på deg etter en slik flause...![]()
![]()
Er bare glad æ fant feilen før calipern løsna fullstendig, det kunne blitt bråstopp.
Er det nå jeg skal si, hva var det jeg sa? :)Jompa skrev:Fant feilen i ettermiddag.![]()
Av alle idiotiske ting..... en løs kaliper. Og ingen andre enn jeg sjøl har skrudd på sykkelen,
Ihvertfall ikke de tre siste årene.