Enig, men jeg kjøper gjerne dasspapiret der..kjellv skrev:Jeg kjøper ikke mat fra Euroshopper, Landlord, Firstprice osv, rett og slett fordi at jeg aner ikke hva jeg får.

Enig, men jeg kjøper gjerne dasspapiret der..kjellv skrev:Jeg kjøper ikke mat fra Euroshopper, Landlord, Firstprice osv, rett og slett fordi at jeg aner ikke hva jeg får.
Er det ikke hest da?kjellv skrev:Jeg kjøper ikke mat fra Euroshopper, Landlord, Firstprice osv, rett og slett fordi at jeg aner ikke hva jeg får.
gorbys skrev:Er det ikke hest da?kjellv skrev:Jeg kjøper ikke mat fra Euroshopper, Landlord, Firstprice osv, rett og slett fordi at jeg aner ikke hva jeg får.
Såpass får dere tåle. Alvorlig talt!Alas skrev: For øvrig er Biltemamenighetens forsøk på ironi og latterliggjøring av sine meningsmotstandere ufin, barnslig og noe voksne mennesker burde holdt seg for god til, alvorlig talt.
Mvh
Og det er jo utvilsomt en grei holdning.ZZR-Erling skrev:Slik jeg ser det så handler det om å la være å introdusere en tvil...
Poenget er at andre opplever at Biltemas produkter funker til hobbybruk. Jeg har en kompis som er bilmekaniker og har jobbet med det i 15 år. Han sier at han aldri har opplevd noe negativt med Biltemas oljer. Heller ingen av hans kolleger. han mener at Biltemas verktøy er bra nok til hobbybruk. Selv har jeg pipesett fra Biltema, funker til mitt bruk. Jeg har el-drill fra Biltema, funker den og. Poleringsmaskinen virker enda og gjør jobben. Slipemaskinen også. Og den elektrikse stikksaga. MC jekken meget godt brukt, funker enda. Hammerlakken deres, god som gull. Tynneren likeså. Rødspriten funker. Lakkfjerneren funker. Varmeholkene, i flere år helt ned til 27 minus. Jeg kjøper slangeklemmene deres, funker jaggu meg de og. Dekkspakene, hendel/håndbeskytterne deres takler en velt (snakker av erfaring) og gjorde jobben og er like hele. Tankveska mi det samme og den har fått juling så det holder. Like hel i sømmer, glidlåser, kjørebrillene mine.knutk skrev:Jeg sier det rett ut.
Om jeg handler på Biltema stoler jeg ikke på det de skriver på embalasjen.
Feks har jeg prøvd overtrekshansker. Biltema kalte de for vanntette, og det stod på embalasjen at de var vanntette.
Men ved første gangs bruk ble jeg våt på hendene, overtrekshanskene var fine å se på, men de var ikke vanntette. Mao spesifikkasjonene holdt ikke mål.
Jeg har prøvd avfettningsvæske fra BT. Står på embalasjen med store bokstaver AVFETTNING.
Vel, når man sprøyte væska på så ble det jo vått, men jeg kunne like greit ha benyttet vann.
Jeg har prøvd med fastnøkler. 19mm står det på den. Etter første skrue som satt litt hardt var min 19mm fastnøkkel 19,5mm, og mutteren var rund.
Jepp. Jeg sier det. I min verden er spesifikkasjonene til BT verdiløse.
Kan godt gi flere eksempler, men dere skjønner poenget.
Men hvorfor? Det tilfører ikke debatten noen ting som helst, det er som jeg har skrevet tidligere, billige hersketeknikker som jeg ikke ser verdien av å bruke. Du har jo et ypperlig eksempel selv her, som å skrive at jeg burde holdt meg til symaskin fordi jeg påpeker noe jeg synes er en en uting. Hva legger du egentlig i det? Hva er budskapet ditt? At jeg er en "kjerring"?jonnykr skrev:Såpass får dere tåle. Alvorlig talt!Alas skrev: For øvrig er Biltemamenighetens forsøk på ironi og latterliggjøring av sine meningsmotstandere ufin, barnslig og noe voksne mennesker burde holdt seg for god til, alvorlig talt.
Mvh
Tar du deg nær av det, så bør du selge Motorsykkelen og kjøpe deg Symaskin i stedet.Jeg tror de har noen rimelige symaskiner på Biltema. Pluss olje, altså symaskinolje.
Hvorfor? For moro skyld, hva ellers. Om det tilfører debatten noe interesserer meg ikke. Jeg syns det er artig å fleipe litt og såpass får dere tåle. Dette er en snill debatt som ligger LAAAANGT under maks takhøyde her og tåler du ikke dette en gang så er du jaggu meg hårsår.Alas skrev:Men hvorfor? Det tilfører ikke debatten noen ting som helst, det er som jeg har skrevet tidligere, billige hersketeknikker som jeg ikke ser verdien av å bruke. Du har jo et ypperlig eksempel selv her, som å skrive at jeg burde holdt meg til symaskin fordi jeg påpeker noe jeg synes er en en uting. Hva legger du egentlig i det? Hva er budskapet ditt? At jeg er en "kjerring"?jonnykr skrev:Såpass får dere tåle. Alvorlig talt!Alas skrev: For øvrig er Biltemamenighetens forsøk på ironi og latterliggjøring av sine meningsmotstandere ufin, barnslig og noe voksne mennesker burde holdt seg for god til, alvorlig talt.
Mvh
Tar du deg nær av det, så bør du selge Motorsykkelen og kjøpe deg Symaskin i stedet.Jeg tror de har noen rimelige symaskiner på Biltema. Pluss olje, altså symaskinolje.
Synes du virkelig det er en grei måte å forholde seg til andre mennesker på? Jeg tar meg ikke nær av det, dette er et internettforum, men jeg synes det er unødvendig. Det handler om alminnelig folkeskikk og hvordan en omgås andre mennesker.
Enig med deg, men fyren er en sur ca 60 åring som elsker å kvervulere og mener visst å ha alle rettigheter. Nytter neppe å endre dette. Må nok bare overse fyren totalt, men det er jo ikke så enkelt...Alas skrev:Men hvorfor? Det tilfører ikke debatten noen ting som helst, det er som jeg har skrevet tidligere, billige hersketeknikker som jeg ikke ser verdien av å bruke. Du har jo et ypperlig eksempel selv her, som å skrive at jeg burde holdt meg til symaskin fordi jeg påpeker noe jeg synes er en en uting. Hva legger du egentlig i det? Hva er budskapet ditt? At jeg er en "kjerring"?jonnykr skrev:Såpass får dere tåle. Alvorlig talt!Alas skrev: For øvrig er Biltemamenighetens forsøk på ironi og latterliggjøring av sine meningsmotstandere ufin, barnslig og noe voksne mennesker burde holdt seg for god til, alvorlig talt.
Mvh
Synes du virkelig det er en grei måte å forholde seg til andre mennesker på? Jeg tar meg ikke nær av det, dette er et internettforum, men jeg synes det er unødvendig. Det handler om alminnelig folkeskikk og hvordan en omgås andre mennesker.