I dag så fikk jeg endelig montert blinklysene på Cafe Raceren etter litt pussing og lakking på noen av delene.
Trillet den ut av kjøkkenet med nyoppladet batteri. Ble en del mer plass nå
Satt på choke og gjorde klar til kicking. Kjekt med dekompresjons-hendel syns jeg.
Den kom for fullt allerede på kick nr 2 !! Og det etter og ha stått siden august ifjor!
Jeg ble jo gledeligt overrasket. Tok en tur i nabolaget for og forsikre meg om at det meste var på plass.
Så ble den vasket kjapt. Ble en del bedre men jeg må polere diverse aluminiumsdeler på den.
Etter litt tørking og etterfylling av luft i dekkene så stakk jeg avgårde.
Det var gromlyd så det holdt. Elsker lyden på denne sykkelen. Folk så ut til og legge merke til meg når jeg kjørte rundt omkring.
Var på hytta en tur men der var det underlig nok ikke folk. Så turen gikk videre til Aksdal hvor softis med rørte jordbær ble inntatt.
Jeg var den eneste som kjørte sykkel akkurat når jeg var innom men traff mange sykler på veien.
De fleste hilste. En Harley kar hilste voldsomt. Mulig han er fan av cafe racere.
Er veldig fornøyd med sesongstarten på Cafe Raceren min. Får bare håpe været blir bedre enn ifjor så den blir mer brukt.
Diverse poleringsdingser er kjøpt inn så den skal nok bli litt blankere snart.
Olje og filterskift får jeg ta etterhvert. Men er nå i gang på denne sykkelen også heldigvis.
Forskjellen mellom Cafe Raceren og Super Tenere'en er jo ekstrem. Uvant de første km'ene men kom inn i det etterhvert.
Når blir det mat og så ut på besøk til kamerater.