Jeg trenger merkelig nok ikke overnatting, men jeg er veldig klar for kake! :-)evike skrev:Til info: Alle gjesteplasser er fortsatt ledig for overnatting og jeg har kjøpt ingrediensene til kake(r)
Tæppatå'k!
Jeg trenger merkelig nok ikke overnatting, men jeg er veldig klar for kake! :-)evike skrev:Til info: Alle gjesteplasser er fortsatt ledig for overnatting og jeg har kjøpt ingrediensene til kake(r)
Da må du se godt etter Onkel Politi om du skal kjøre den strekningen på 1.15... :-)åguzziman skrev:Kommer gjerne en tur til andebu i morgen. Kjører ifra s.borg ved 0900 tiden tenker jeg-- og er vel da i Andebu ved 1015 tiden eller der omkring
Ferja fra Moss til Horten tar bare en halvtime :-)Carpa skrev:Da må du se godt etter Onkel Politi om du skal kjøre den strekningen på 1.15... :-)åguzziman skrev:Kommer gjerne en tur til andebu i morgen. Kjører ifra s.borg ved 0900 tiden tenker jeg-- og er vel da i Andebu ved 1015 tiden eller der omkring
Google sier at det tar 2 timer å komme seg fra Særp til Andebu daSuperMorten skrev:Ferja fra Moss til Horten tar bare en halvtime :-)Carpa skrev:Da må du se godt etter Onkel Politi om du skal kjøre den strekningen på 1.15... :-)åguzziman skrev:Kommer gjerne en tur til andebu i morgen. Kjører ifra s.borg ved 0900 tiden tenker jeg-- og er vel da i Andebu ved 1015 tiden eller der omkring
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Ser det. Men det er bare 30 min fra Særp til Moss. ca 30 min med ferja. Så er det 3 mil til Andebu. De tre mila kan gjøres på mange måter, men via motorveien bør det ikke ta så mye mer enn 20 min..Carpa skrev:Google sier at det tar 2 timer å komme seg fra Særp til Andebu daSuperMorten skrev:Ferja fra Moss til Horten tar bare en halvtime :-)Carpa skrev:Da må du se godt etter Onkel Politi om du skal kjøre den strekningen på 1.15... :-)åguzziman skrev:Kommer gjerne en tur til andebu i morgen. Kjører ifra s.borg ved 0900 tiden tenker jeg-- og er vel da i Andebu ved 1015 tiden eller der omkring
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
taco skrev:Bråbestemte meg, dette kan man ikke gå glipp av. Reiser til Andebua om en times tid.
Vi ses!
Kaffe og kake 3 km fra Sem!Welshen skrev:Det ryker for meg idag.... regna med det, da jeg har en frue som er bortreist.. Men men jeg må ut en tur idag, men det blir nok en kortere variant. Kanskje innom drammen og ikke minst en softice på Lierkroa......
Jeg ønsker dere alle en super tur. Bedre vær kan det jo faktisk ikke bli!