Hakhaps blogg
- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Re: Hakhaps blogg - Da var det dags for sesongen
God tur opp dit! Blir spennende å lese referat derfra :-)hakhap skrev:Kanskje skal prøve seg på Trollvannstua ikveld??????
Tæppatå'k!
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Da har jeg hatt min første regn tur med Shadowen, ikke så værst lit problem med dugg i starten med den nye hjelmen men anners helt fint.
En annen første er at jeg fikk bakhjul slipp når jeg akselererte ut på E18 fra Skøyen idag, veldig udramatisk men dokk en overaskelse. Jeg noterte ikke slippet fra jeg gira opp og bakhjulep fikk feste igjen og rettede seg in bak meg
må ha vart på den hvite stripp eller noe.
En annen første er at jeg fikk bakhjul slipp når jeg akselererte ut på E18 fra Skøyen idag, veldig udramatisk men dokk en overaskelse. Jeg noterte ikke slippet fra jeg gira opp og bakhjulep fikk feste igjen og rettede seg in bak meg

-
- Motorsykkelen din: triumph daytona 955i 2003 mod.
Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en tur
Men hadde vært hyggelig med selskap oppover 

Triumph Daytona 955i 2003
- hakhap
Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover
-
Hadde du også tenkt å få med deg frokosten på oldbikers først. Er ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra oslo til hamar. 1 1/2 time kanskje.hakhap skrev:Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover

- hakhap
Ja det kunde vart lurt, tror google maps sier ca 1,5 time fra Oslo til Hamar.guzziman skrev:Hadde du også tenkt å få med deg frokosten på oldbikers først. Er ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra oslo til hamar. 1 1/2 time kanskje.hakhap skrev:Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover
Hyggelig om dere tar turen.
1,5 time er omtrent riktig, det er endel veiarbeid.
Hvis dere ikke allerede har funnet det ut så ligger klubbhuset i Sverres gate, vær litt obs på enveiskjøringer:
http://goo.gl/maps/y50h0" onclick="window.open(this.href);return false;

1,5 time er omtrent riktig, det er endel veiarbeid.
Hvis dere ikke allerede har funnet det ut så ligger klubbhuset i Sverres gate, vær litt obs på enveiskjøringer:
http://goo.gl/maps/y50h0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Om vi skal rekke frokost hos old bikers... så må vi vel nesten dra fra oslo 0700. Jeg må starte ifra s.borg 0600. Så kunne jeg møtt deg på en bensinstasjon ved alnabru eller der omkringhakhap skrev:Ja det kunde vart lurt, tror google maps sier ca 1,5 time fra Oslo til Hamar.guzziman skrev:Hadde du også tenkt å få med deg frokosten på oldbikers først. Er ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra oslo til hamar. 1 1/2 time kanskje.hakhap skrev:Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover

- hakhap
Huga det bli tidlig , men det høres greit det kan møtes på bensinstasjonen påguzziman skrev:Om vi skal rekke frokost hos old bikers... så må vi vel nesten dra fra oslo 0700. Jeg må starte ifra s.borg 0600. Så kunne jeg møtt deg på en bensinstasjon ved alnabru eller der omkringhakhap skrev:Ja det kunde vart lurt, tror google maps sier ca 1,5 time fra Oslo til Hamar.guzziman skrev:Hadde du også tenkt å få med deg frokosten på oldbikers først. Er ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra oslo til hamar. 1 1/2 time kanskje.hakhap skrev:Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover
Strømsveien 241B rett ved Alnabru shopping senter ca kl 7
-
Da skal jeg være der kl 0700. Kjører ifra s.borg 0600.Tidlig.. men er deilig å komme seg på tur.hakhap skrev:guzziman skrev:Om vi skal rekke frokost hos old bikers... så må vi vel nesten dra fra oslo 0700. Jeg må starte ifra s.borg 0600. Så kunne jeg møtt deg på en bensinstasjon ved alnabru eller der omkringhakhap skrev:Ja det kunde vart lurt, tror google maps sier ca 1,5 time fra Oslo til Hamar.guzziman skrev:Hadde du også tenkt å få med deg frokosten på oldbikers først. Er ikke helt sikker på hvor lang tid man bruker fra oslo til hamar. 1 1/2 time kanskje.hakhap skrev:Det blir mest sannsynlig tur på meg ja, definitivt hyggelig med selskap oppover.guzziman skrev:Blir det tur på deg 1.mai da hakhaps. med frokost hos old bikers kl,0900 føre man kjører mjøsa rundt- Jeg kunne godt tenke meg å ta en turMen hadde vært hyggelig med selskap oppover
[/quote
Huga det bli tidlig , men det høres greit det kan møtes på bensinstasjonen på
Strømsveien 241B rett ved Alnabru shopping senter ca kl 7
-
Får satse på at det ikke er for mange minus grader i morgen 

-
Hei.. er du der hakhap. blir det for kaldt i morgen tro. ser det er meldt minusgrader på morran
- hakhap
er meldt +1 kl 7 i Oslo. men blir fort varmt utover dagen men det er opp til deg :)
-
Har sendt deg PMhakhap skrev:er meldt +1 kl 7 i Oslo. men blir fort varmt utover dagen men det er opp til deg :)