Lordshaft: Ja jeg synes selv også den ble penere uten blinkers ut på siden bak. Skal få tatt et ordentlig bilde av bakdelen på sykkelen i morra.. Så man ser hele bakdelen
Når jeg blinker så lyser/blinker en pil på en måte, i den retningen jeg blinker så klart
Når jeg bremser så lyser omtrent hele lykta, rundt på yttersidene eller hvordan jeg skal få forklart det. Skal se om jeg klarer å få tatt noen bilder av et i morra =)
Ja det var godt å få ut dem db-killer`ne, hehe.. Har kun slip-on, katalysatoren sitter forsatt på.. Kanskje det er neste steg i sommer, kjøpe fult anlegg? hehe. Ble ihvertfall dritstilig lyd i sykkelen din Lordshaft.. Det hørtes ut som drømmelyden på en mc
RuneMC: Blinklysa er som sagt intrigrert i baklykta.. Men det er ikke bare 1 Led lampe som lyser, trur det er 5-6 Led lamper som blinker når jeg bruker blinklys jeg.. Så den er godt synlig.. Og denne Led lampa virker som den gir et mye sterkere lys enn de vanlige blinkersene jeg hadde
Idag ble det vist ikke noe kjøring, var ganske sliten etter jobb idag, og så har det små regna og blåst endel idag. Så idag har sykkelen stått parkert, har vært nede å gitt den en nattaklem nå

Så satser jeg på bedre vær i morra, og 1mai