Vil gjerne ha varmeholker men de skal helst ikke bygge så mye. Ser jo at Symtec kan være greit men ser også at dere har utfordringer ifm bryteren.
Hører gjerne om flere merker

Symtec-bryteren min har virket fint - har "vanntettet" den bra med elektrikertape på undersiden.Carpa skrev:Noen som har noe nytt å komme med når det gjelder varmeholker, eller gammelt som jeg ikke vet om?
Vil gjerne ha varmeholker men de skal helst ikke bygge så mye. Ser jo at Symtec kan være greit men ser også at dere har utfordringer ifm bryteren.
Hører gjerne om flere merker
Ja det var kaldt i Drammen i dag morgesRottenikken skrev:Jasså fryser du på pusselankene hehe :-)å
varmeholker skal du tenke på mot høsten, nå skal vi ha en fin og varm sommer førstCarpa skrev:Ja det var kaldt i Drammen i dag morgesRottenikken skrev:Jasså fryser du på pusselankene hehe :-)å
Jeg ville ikke tro at akurat det med startknappen ville plaget meg nevneverdig,Carpa skrev:Ok, får slå fra meg de da.
De oxford holkene er de samme som Nanny har på sin bandit. Jeg sliter med å rekke bort til startknappen når jeg har henda rundt holkene, dvs jeg får ikke holdt inn forbremsen samtid som jeg trykker på startknappen og det synes jeg er litt dumt, men det trenger jo ikke å bli sånn på min
Tykkelsen føltes grei den, men nå prøvde jeg den bare en liten tur da. Tror faktisk ikke det ville gjort meg noe om de var litt tykkere. Men jeg må jo kunne ha mulighet for å holde inn forbremsen og samtidig kunne trykke på startknappen.ojda skrev:Jeg ville ikke tro at akurat det med startknappen ville plaget meg nevneverdig,Carpa skrev:Ok, får slå fra meg de da.
De oxford holkene er de samme som Nanny har på sin bandit. Jeg sliter med å rekke bort til startknappen når jeg har henda rundt holkene, dvs jeg får ikke holdt inn forbremsen samtid som jeg trykker på startknappen og det synes jeg er litt dumt, men det trenger jo ikke å bli sånn på min
men det er viktig at ikke holkene føles hverken for tykke eller for tynne
så de blir ubehagelige/slitsomme å holde rundt etter noen mil![]()
Der har jeg forhåpentligvis noen størrelser større hender en deg![]()
Å tykke holker vil kjennes anneledes for deg en for meg![]()
Med nette damelanker tror jeg muligens jeg ville gått for
løs varmefolie under orginalholkene som det ideelle(A.J. metoden Bytt bryter når du får problemer med den orginale
![]()
Du har da så mange "beundrene" motorsyklister rundt deg at litt monteringshjelp
burde være det minste problemet :-)å Bedre å vente litt en å sette på holker du ikke liker
Njaaa, stoler ikke helt på det altsåpelsen skrev:varmeholker skal du tenke på mot høsten, nå skal vi ha en fin og varm sommer førstCarpa skrev:Ja det var kaldt i Drammen i dag morgesRottenikken skrev:Jasså fryser du på pusselankene hehe :-)å
Mulig det men det hørtes ut som det fulgte med noe utstyr slik at man kunne gjøre det.. men er ikke så god på denne type engelske spekkerojda skrev:Hvorfor forbrems?
Når du starter kan du jo bare holde sykkelen på bakbremsen![]()
Dessuten. Alle varmehåndtak, og for den saks skyld alt annet
extrautstyr kan kobles "via tenningen". Man setter bare inn
et relee som tar styrestrøm fra fex baklys, kjørelys ell.