Det er jo ikke rart, du har jo med pitbullen bakpålasse_hansen skrev:Jaså, ojda blir satt ut av forvilla jenter....Skjer aldri når jeg er ute å kjører sykkel
![]()
Om hun klarte å kjøre seg vill på Hurumlandet burde hun ikke dra til Oslo altså 8-)ojda skrev:Det var en fin tur i godværet![]()
Traff ei forvilla jente som hadde kjørt seg vill på Hurumlandet,
å lurte på hvor veien til Oslo låVi viste selvfølgelig vei
![]()
Slo meg etterpå at jeg glemte å reklamere for Mc-SidenSkal aldrig gjennta seg
Jenta virket trivelig hu, å det faktum at sykkelen skulle parkeres på HelsfyrCarpa skrev:Om hun klarte å kjøre seg vill på Hurumlandet burde hun ikke dra til Oslo altså 8-)ojda skrev:Det var en fin tur i godværet![]()
Traff ei forvilla jente som hadde kjørt seg vill på Hurumlandet,
å lurte på hvor veien til Oslo låVi viste selvfølgelig vei
![]()
Slo meg etterpå at jeg glemte å reklamere for Mc-SidenSkal aldrig gjennta seg
Carpas Crap a talk
lasse_hansen skrev:Hmm, litt forundret over blogg navnet ditt Ojda... "blogg til bruk ved leilighet" og ettersom du ikke titter innom her hver dag, vil det si at du er uteligger mye av tiden? Eller hjemløs?![]()
For du kan alltids komme på mat og ei seng å sove i her![]()
![]()
Nei du, kaffe får du ikke! haha..ojda skrev:lasse_hansen skrev:Hmm, litt forundret over blogg navnet ditt Ojda... "blogg til bruk ved leilighet" og ettersom du ikke titter innom her hver dag, vil det si at du er uteligger mye av tiden? Eller hjemløs?![]()
For du kan alltids komme på mat og ei seng å sove i her![]()
![]()
Veldig hyggelig LasseTviler på at jeg kommer til å benytte meg av overnattingstilbudet
![]()
Men du skal ikke se bort ifra at jeg tigger en kopp kaffe en gang![]()
ojda skrev:Jammen tror jeg ikke det har kommet en ny bryter på Mama-Tiger gitt![]()
Nå kan den Norske sommeren bare begynne![]()
![]()