Den norske sommeren kom til østlandet i dag, våt og kald

Vi mobber da ingen her inne på denne årstiden, det er vel bare om vinteren under de verste PMS anfalleneojda skrev:@ Carpa og Duville: Blir jeg mobbet, eller er jeg bare overfølsom![]()
![]()
Ingen fare uansett. Jeg bare pusser nesen, tørker tårene og kjører videre
RuneMC skrev:Det er ikke en litt feilmontert resultatvarsler da?
Jeg mener... vrir du bryteren 90 grader med klokka, så ser jo alle at dette er en hockey-kølle og en lysende puck og to streker på hver side som sikkert skal illustrere målstengene.
Pucken lyser jo avhengig av resultatet for Norge, og viser jo her helt tydelig grønt før landskampen igår, og rødt etterpå
Jo selvfølgelig ser jeg at bryteren er montert feil.
Men siden jeg om mulig er enda mindre interresert i hockey en jeg er interessert i fotball
gjorde jeg denne lille "Prank" for å understreke min avsky.
ok, ok, bare tuller... men dette... sånne varmetråder og greier i setet... det er jo helt klart bilutstyr som ikke bør komme i nærheten av en MC... det må ikke bli for komfortabelt på en MC
Takk for rådet RuneMc, men det kommer nok litt for sent. Andre har jo forsøkt å forklare meg at det jeg gjør er veldig galt, men jeg valgte å bare ignorere de![]()
Huller var borret, og setetrekk var revet avJeg får nok heller kjøpe nytt sete :-)å
![]()
![]()
![]()
Hei Ojda, hvor er du hen i verden. Ble det en våt dag igår?ojda skrev:Hallo Lasse, da er Ojda kastet ut av "leilighet igjen"
Å hui hvor vi har det![]()
kz1300 skrev:Hei Ojda, hvor er du hen i verden. Ble det en våt dag igår?ojda skrev:Hallo Lasse, da er Ojda kastet ut av "leilighet igjen"
Å hui hvor vi har det![]()
Jeg får slenge med på en ankerdramm jeg ogsåojda skrev:En ankerdramm til nå, så er det mat![]()
![]()