Åjåj, da ble jeg grønn
Hmm, presentere meg ja.. Det er kanskje noen her som ikke vet hvem jeg er men føler vel at jeg har gjort meg ganske godt til kjenne etter å ha vært medlem her siden august 2012 og på den tiden har kommet opp i ca 2300 innlegg
Men en liten oppsummering/presentasjon skal bli.
Jeg er altså
Carpa, ei jentunge på 45 år og holder til i Røyken (Buskerud).
Motorsykkellappen har jeg ikke enda men jobber med saken, oppkjøringen nærmer seg med stormskritt :-)å
Jeg bestemte meg litt sent i fjor sommer for at jeg ville ta lappen og fikk så vidt startet opp med litt øvelseskjøring og et par kjøretimer før kulda innhentet meg. Da jeg bestemte meg for å ta lappen begynte jeg å søke litt rundt på nettet etter informasjon og dumpet borti dette flotte forumet her.
Jeg visste nesten ingenting om motorsykler og jeg hadde aldri kjørt en tung mc før jeg fikk æren av å prøve en Honda blackbird. Etter den prøveturen var jeg helt sikker på at jeg ville gjennomføre dette og noen dager senere var jeg stolt eier av en Kawasaki ER6.
Så her er jeg nå da, 9 mnd senere og en del klokere når det kommer til motorsykler takket være alle de flinke menneskene her inne som har svart tålmodig på alle spørsmål jeg har hatt.
Tidligere i våres var jeg også så heldig å få være med på MC messa for å representere dette forumet, og jeg fikk hilse på flere av medlemmene her inne
Føler vel egentlig at jeg har vært her i 100 år
Nå gleder jeg meg over at sommeren er her og at lappen snart er i boks, da skal jeg hive meg på noen av de turene som arrangeres her inne.
Ja, det var kort om meg