Svein2 skrev:Ta med deg regndressen din og sett`n helst på deg før du reiser Intruder,
da er vi garantert finvær.
DET har jeg prøvd før...i 25 varme fra Trevatn ved Raufoss og hjem...

Svein2 skrev:Ta med deg regndressen din og sett`n helst på deg før du reiser Intruder,
Hadde du bare helsetrøye og makko under ettersom du itte stoppe å tok`n tå deg?Intruder skrev:Svein2 skrev:Ta med deg regndressen din og sett`n helst på deg før du reiser Intruder,
DET har jeg prøvd før...i 25 varme fra Trevatn ved Raufoss og hjem...
Det går helt fint, det er bare å komme når dere er klare. Selv har vi fri den dagen å kommer til å startehakhap skrev:Vet ikke når dere møter opp den 31. , men vi kommer utover kvelden beror lit på når @Joanna kan komme fri fra jobben på kvelden, men i det seneste kjører vi fra Oslo ca 21, men mer trolig ved 18-19 tiden.
Svein2 skrev:Det går helt fint, det er bare å komme når dere er klare. Selv har vi fri den dagen å kommer til å startehakhap skrev:Vet ikke når dere møter opp den 31. , men vi kommer utover kvelden beror lit på når @Joanna kan komme fri fra jobben på kvelden, men i det seneste kjører vi fra Oslo ca 21, men mer trolig ved 18-19 tiden.
en del tidligere. Tar nok en svensketur på fredag også for å handle litt.
Hallo Bjønnavind!Bjønnavind skrev:Jeg skjønner ikke et pøkk her.. Kan noen oppsummere i detalj hva og hvor og hvordan jeg skal gjennomføre dette?
Er det noen adresse jeg skal kjøre til, eller er det bare å sette gps på "Finnskogen, Sverige" så kommer jeg frem til den eneste campinga som er å finne der?