Et klipp fra en rolig kveldstur på skogen

[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... VT15mXv7H4[/video]
Busa Trond skrev:![]()
Langdag på Hof MC Center på torsdag. Både jeg og veslejenta reiste nedover for å handle litt. Siden fruen kommer til å jobbe i hele sommer så har jeg og vesla tenkt å ta med oss teltet og ta oss en skikkelig mc-tur sett i barneøyne![]()
. Vi har jo vært på turer før vi uten alt for godt utstyr, men da har det gått veldig sakte helst på noen skogsbilveier i nabolaget. Men nå har vi tenkt oss mer ut på veien i normale hastigheter og vanlig trafikk, så da var det på sin plass at hun fikk skikkelig utstyr også.
Jeg har ikke vært på Hof MC før, bare hørt hva folk har pratet om butikken der, og det står ikke noe tilbake for hva jeg har hørt. Veldig veldig rotete, med en blid og kunnskapsrik mann som gikk rund å hjalp folk så godt han kunne. Ble egentlig veldig glad av å prate med ham
. Hvordan han har system i "rotet" er meg ukjent
.
Vi fikk den hjelpa vi trengte, veslejenta var sikkert noe vanskelig å finne størrelser til men ente opp med noe litt for stort i klær slik at vi forhåpentligvis kan bruke det til neste år også, men hjelmen satt som den skulle.
BusaTrond har også drømt om Klim kjøreklær, så i dag ble handlet inn Klim Badlands jakke og Klim Rally bukse. Hadde jo sett for meg Balands bukse også men den var ikke i størrelsen min. Klim Rally jakka synes jeg blir for mye av det gode med alt fjaset på ryggen. Hof MC og den trivelige mannen der fikset en meget bra pris på alt sammen, tror nesten det ble halv pris av hva jeg regnet ut at det hadde blitt på 24MX.
Med Klim utstyr er det bare å kaste regndressen å håpe på en regnfull sommer :-#![]()
Skal vist også være noe av det bedre å ri asfalt med også.
Med en god regndress inne i Primeraen så skulle man holde seg tør jaIntruder skrev:Var i Charlottenberg---fikk ikke en dråpe vann på meg i Primeraen...inga kjøring i går...![]()
Blir ikke noe kjøring i dag hell...barnebarnet Oliver har meldt sin ankomst på Lillamærr om ei stund:[-o<