Hei sann folkens!
Nå er jeg møkk lei regnet, og håper på noe sol fremover
Men ville bare fortelle, at jeg har vært i kontakt med Norsk Motor Import, Kawasaki importøren.. Og må bare si at de har super service... Sendte dem egentlig mail for å høre ang kjede slakk osv, og han fyren ringte meg, og vi kom inn på den tikkelyden som jeg snakket med samme mannen om ifjor.
Og etter noen mailer, telefoner, og lydklipp som jeg har sendt han. Så endte det slik, sykkelen min har nå gått 3000km, og skal på service ved 6000km.. Og nå har han kawasaki importøren snakket med forhandleren min, og de skal justere ventilene på den når den er inne på 6000km servicen.. Og dette skal ikke koste meg noen verdens ting for den ventil justeringa..
Han kawasaki importøren sa at det hørtes veldig ut som ventiltikking, fikk nemlig sendt han et ordentlig lydklipp..
YEEEY, da blir det ventil justering ved 6000km servicen, og lyden forsvinner mest sannsynlig..
Og ang kjedet, så skal det justeres etter brukerhåndboka, altså 3cm... Det er hele slakken sykkelen trenger, altså ikke 3,5-4cm som forhandleren min sa :-)