Rukka Armas - for varm?
Re: Rukka Armas - for varm?
Handlekraftig?
Da kommer det vel testrapport.

-
- Motorsykkelen din: BMW K1600GT
Skal ikke se bort fra detThorH skrev:Handlekraftig?Da kommer det vel testrapport.
Måtte bestille til Sverige da Norge ikke var mulig å velge
Oles Tapatalk 2
SPS som har sikret seg monopol her ogsåolepeder skrev:Måtte bestille til Sverige da Norge ikke var mulig å velge

Nippy har disse nå
Var en snartur i Sweariket innafor kongsvinger i går, og der krøyp tempen over 30 grader.
Må si jeg er kjempeimponert over hvordan armasjakka taklet den varmen
. Har ei focus bukse og den kjentes varmere ut enn jakka. Hadde bare tskjorte og bokser under 

Var en snartur i Sweariket innafor kongsvinger i går, og der krøyp tempen over 30 grader.
Må si jeg er kjempeimponert over hvordan armasjakka taklet den varmen

Samme erfaringen som jeg har. ArmaS jakken fungere bra opp til 30 grader. Over det så er den varm, men okke værre en det andre jakker hadde vært. Buksa er focus og fungerer mye dårligere i varmen.Æljen skrev:Nippy har disse nå![]()
Må si jeg er kjempeimponert over hvordan armasjakka taklet den varmen. Har ei focus bukse og den kjentes varmere ut enn jakka. Hadde bare tskjorte og bokser under
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
- Motorsykkelen din: 1998 Triumph Speed Triple 885ccm
- Kontakt:
Hei!
Jeg kan oppdatere min erfaring litt, etter 14 dager i Alpene og noe kjøring i det Italienske lavlandet nå.
Dro ned med fult ARMAS utstyr, og jeg er fremdeles imponert over det! Jeg har aldri kjørt i så mye regn før, men RUKKA'n var tett!
Buksen ble i varmeste laget ved kjøring i Italia, men mulig det er mere intens varme der enn det vi får her hjemme
Å en bukse uten lufting, som da ARMAS ikke har ble det litt klamt, men pussig nok ble jeg ikke svett..... Jakka derimot fungerte utmerket! Takket være lufting skuldrene :)
Neste tur til Europa blir med ARMAS jakke, men buksen byttes nok ut med en annen, mulig Cosmic(?) pga lufting og flere lommer! :)
Jeg kan oppdatere min erfaring litt, etter 14 dager i Alpene og noe kjøring i det Italienske lavlandet nå.
Dro ned med fult ARMAS utstyr, og jeg er fremdeles imponert over det! Jeg har aldri kjørt i så mye regn før, men RUKKA'n var tett!
Buksen ble i varmeste laget ved kjøring i Italia, men mulig det er mere intens varme der enn det vi får her hjemme

Å en bukse uten lufting, som da ARMAS ikke har ble det litt klamt, men pussig nok ble jeg ikke svett..... Jakka derimot fungerte utmerket! Takket være lufting skuldrene :)
Neste tur til Europa blir med ARMAS jakke, men buksen byttes nok ut med en annen, mulig Cosmic(?) pga lufting og flere lommer! :)