Rukka Armas - for varm?

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
ThorH
Motorsykkelen din: BMW R1200GS

Re: Rukka Armas - for varm?

Legg inn av ThorH »

Handlekraftig? :D Da kommer det vel testrapport.

olepeder
Motorsykkelen din: BMW K1600GT

Legg inn av olepeder »

ThorH skrev:Handlekraftig? :D Da kommer det vel testrapport.
Skal ikke se bort fra det :grin:

Måtte bestille til Sverige da Norge ikke var mulig å velge

Oles Tapatalk 2

KawaKjetil

Legg inn av KawaKjetil »

olepeder skrev:Måtte bestille til Sverige da Norge ikke var mulig å velge
SPS som har sikret seg monopol her også :scratch

Æljen
Motorsykkelen din: Flere

Legg inn av Æljen »

Nippy har disse nå :thumleft
Var en snartur i Sweariket innafor kongsvinger i går, og der krøyp tempen over 30 grader.
Må si jeg er kjempeimponert over hvordan armasjakka taklet den varmen :thumleft . Har ei focus bukse og den kjentes varmere ut enn jakka. Hadde bare tskjorte og bokser under :D

Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Legg inn av JohnnyTh »

Æljen skrev:Nippy har disse nå :thumleft
Var en snartur i Sweariket innafor kongsvinger i går, og der krøyp tempen over 30 grader.
Må si jeg er kjempeimponert over hvordan armasjakka taklet den varmen :thumleft . Har ei focus bukse og den kjentes varmere ut enn jakka. Hadde bare tskjorte og bokser under :D
Samme erfaringen som jeg har. ArmaS jakken fungere bra opp til 30 grader. Over det så er den varm, men okke værre en det andre jakker hadde vært. Buksa er focus og fungerer mye dårligere i varmen.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Delta8v
Motorsykkelen din: 1998 Triumph Speed Triple 885ccm
Kontakt:

Legg inn av Delta8v »

Hei!
Jeg kan oppdatere min erfaring litt, etter 14 dager i Alpene og noe kjøring i det Italienske lavlandet nå.
Dro ned med fult ARMAS utstyr, og jeg er fremdeles imponert over det! Jeg har aldri kjørt i så mye regn før, men RUKKA'n var tett!
Buksen ble i varmeste laget ved kjøring i Italia, men mulig det er mere intens varme der enn det vi får her hjemme :D
Å en bukse uten lufting, som da ARMAS ikke har ble det litt klamt, men pussig nok ble jeg ikke svett..... Jakka derimot fungerte utmerket! Takket være lufting skuldrene :)
Neste tur til Europa blir med ARMAS jakke, men buksen byttes nok ut med en annen, mulig Cosmic(?) pga lufting og flere lommer! :)

Svar