Tok A2-lisensen forrige Onsdag, fantastisk følelse! Kjørte først med en Yamaha XJ6 (78 hk). Tok SK først uten problem om motor og drivverk og tok deretter turen ned i kjøregården. Krypekjøringen gikk jo rett til helvette

Klutsjen tulla seg til slik at han fortsatt sto i inngrep ved fri klutsj. og når eg skulle begynne på bremseøvelsen hadde klutsjvaieren halveis røke og eg fikk ikke girt opp i andre. Fikk deretter beskjed av sensor å ta turen opp til kjørelæreren igjen. Der fikk eg beskjed om å ta en annen sykkel, så endet dermed med å kjøre en Suzuki GSR600 med 98 hk. Dette var en sykkel med en del mer hester en den andre og var helt annerledes å kjøre. bremsingen, unnamanøveren og svingen gikk fint, men eg var jo ikke vant til sykkelen i det heletatt, så krypekjøringen gikk ikke så bra no heller :/ Valgte dermed å kjøre ut i trafikken og det gikk helt fint, fint vær og alt! ^^ Når eg kom opp fikk eg vite at klutsjvaieren hadde røke tvers av
På tide å selga Shadowen og få seg noke skapelig å kjøre! Noken erfaringer med Suzuki GSF600 Bandit? Funne noken av dei med ganske ok priser og "bare" 9 timer å kjøre til. Dere vet ikke tilfeldigvis boten for å kjøre sykkel med 78 hester med A2 lisens?
Lappen er hvertfall godt plassert i lommeboka