En utrolig deilig følelse

Eieren til disse VFR-pottene var i stor grad med på å gjøre
helgen perfekt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=wCPn61t6 ... e=youtu.be[/video]
Tenkt på en ekstern mikrofon? Gjør det hele mange ganger bedre når man får høre motordur osv.ojda skrev:Av og til finner man noen å kjøre med som bare klaffer 100%
En utrolig deilig følelse![]()
Eieren til disse VFR-pottene var i stor grad med på å gjøre
helgen perfekt![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=wCPn61t6 ... e=youtu.be[/video]
Jeg har den gamle Contour Roam.TheHaughom skrev:Men da så. Finnes det Contour-modeller med mikrofon-inngang?
Hvilken modell har du?
Jo, mener det det at de nyere har egen mic, men jeg har samme kamera som deg.. og klarer meg med det.ojda skrev:Jeg har den gamle Contour Roam.TheHaughom skrev:Men da så. Finnes det Contour-modeller med mikrofon-inngang?
Hvilken modell har du?
Men jeg vet ikke om noen av de mer avanserte modellene har inngang
Contour +2 har 2,5mm inngang for ekstern mic.ojda skrev: Men jeg vet ikke om noen av de mer avanserte modellene har inngang
SuperMorten skrev:Jo, mener det det at de nyere har egen mic, men jeg har samme kamera som deg.. og klarer meg med det.ojda skrev:Jeg har den gamle Contour Roam.TheHaughom skrev:Men da så. Finnes det Contour-modeller med mikrofon-inngang?
Hvilken modell har du?
Men jeg vet ikke om noen av de mer avanserte modellene har inngangHar ikke akrop.. akkarov.. aropov.. pokker heller.. Har ikke sånn fancy eksos, så da trenger jeg ikke mic heller..
Hva med å printe ut et bilde av fancy eksospotte, og ta med bort til forhandler og si du ønsker sånn.. Bare et tips f.eks?ojda skrev:SuperMorten skrev:Jo, mener det det at de nyere har egen mic, men jeg har samme kamera som deg.. og klarer meg med det.ojda skrev:Jeg har den gamle Contour Roam.TheHaughom skrev:Men da så. Finnes det Contour-modeller med mikrofon-inngang?
Hvilken modell har du?
Men jeg vet ikke om noen av de mer avanserte modellene har inngangHar ikke akrop.. akkarov.. aropov.. pokker heller.. Har ikke sånn fancy eksos, så da trenger jeg ikke mic heller..
Selvfølgelig har du ikke sånn fancy eksospotte Supermorten,
Han bak disken skjønte jo aldrig hva du mente
Da er det billigere å ta ut øreproppa hver gang jeg kjører Oslofjordtunellen..lasse_hansen skrev: Hva med å printe ut et bilde av fancy eksospotte, og ta med bort til forhandler og si du ønsker sånn.. Bare et tips f.eks?![]()
Sant nokSuperMorten skrev:Da er det billigere å ta ut øreproppa hver gang jeg kjører Oslofjordtunellen..lasse_hansen skrev: Hva med å printe ut et bilde av fancy eksospotte, og ta med bort til forhandler og si du ønsker sånn.. Bare et tips f.eks?![]()
![]()
Næmmen, traktorpulling!?ojda skrev:Hadde en flott, men "akk" så våt dag på Vålerbanen
sammen med BusaTrond og GjøvikMotorService.
Hadde fire lærerike timer på en fuktig/klissvåt og stedvis glatt bane.
Kjente jeg gjerne vil oppleve dette på tørr vei også![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BGsHYUvVxnE[/video]