stort sett kjøring på landevei med kona bakpå.
(tror ikke forbruket er lavere når jeg kjører alene, blir som regel veldig pen kjøring når hun er med)

Ikke gidd å lære deg det... Mister litt av kjøregleden når man klarer å regne på detlasse_hansen skrev:Nå føler jeg meg veldig dum.. Men åssen finner jeg ut forbruker på min sykkel?
Må man ta antall brukt liter bensin. Så deler man antall brukte liter, med antall kjørte km?
Eller er jeg på jorde nå? Hadde vært moro å sjekket hvor mye den bruker..
Okaysuperduper skrev:Ikke gidd å lære deg det... Mister litt av kjøregleden når man klarer å regne på detlasse_hansen skrev:Nå føler jeg meg veldig dum.. Men åssen finner jeg ut forbruker på min sykkel?
Må man ta antall brukt liter bensin. Så deler man antall brukte liter, med antall kjørte km?
Fyll tanken helt full, kjør en mil, og se hvor mye du har brukt. Da finner du forbruk pr. mil..lasse_hansen skrev:Nå føler jeg meg veldig dum.. Men åssen finner jeg ut forbruker på min sykkel?
Testen ble gjort for moro-skyld. Kjører ikke akkurat på " spare-bluss"Snikendeugle skrev:Brukt 11 liter på røffly +/- 25 mil. (plottet inn stedene jeg har vært siden sist fylling). Har kjørt litt mer småturer i mellom som jeg ikke la inn men.
Blir 0.44l pr mil. Ganske inspirert kjøring til tider, men det første jeg tenker på når jeg kjører sykkel er ikke hvor mye bensin jeg brenner..