Nu nærmer det seg ...

jeg har kanskje det, var veldig opptatt av det da jeg kjøpte sykkel....joo skrev:Syntes det høres bra ut at du har kommet så langt at det ikke lenger er et must å få hæla i bakken når du står i ro. Det er en del som tror at de ikke kan kjøre noe som de ikke kan stå over med plattfotene i bakken.
Nu nærmer det seg ...
Gratulerer med overstått langkjøring, Carpa! Så deilig!Carpa skrev:jeg har kanskje det, var veldig opptatt av det da jeg kjøpte sykkel....joo skrev:Syntes det høres bra ut at du har kommet så langt at det ikke lenger er et must å få hæla i bakken når du står i ro. Det er en del som tror at de ikke kan kjøre noe som de ikke kan stå over med plattfotene i bakken.
Nu nærmer det seg ...
Kjørelæreren er enda kortere i beina en meg og han klarer det jo fint så da må vel jeg også klare det![]()
Jeg satt så komfortabelt på den at jeg følte meg nesten som ei dronning![]()
Angrer litt på at jeg ikke har kjørt mer med den tidligere men jeg tror jeg kjapt skal klare å vende meg til den. Unnamanøvreringen var jo myyye lettere og de andre øvelsene skal jeg nok klare å mestre bra de også.
Det kan nok hende jajoo skrev:Bare å avpasse farta på grusen til komfortnivå, og legge inn litt margin det![]()
Kjørte du gjennom rundkjøringa på Sætre rundt halv to?
Er ikke dette litt feil da. Er det ikke enklere å holde moment og balanse med litt fart og da mener jeg ikke stor fart men ofte mer enn en nybegynner begynner med :) for å si det sånn???joo skrev:Bare å avpasse farta på grusen til komfortnivå, og legge inn litt margin det![]()
Jeg har jo syklet tråsykkel på grus før og det blir vel samme effekten om man skulle måtte bråbremse eller trå på litt ekstra, så i nedoverbakken tok jeg det helt med ro og i oppoverbakkene hadde jeg fart nok til å holde jevnt tempo oppover. Litt guffent på midten av veien for der var det veldig løst, og litt guffent enkelte steder i hjulpsporene når det hellet nedover og ut mot grøfta.Duville skrev:Er ikke dette litt feil da. Er det ikke enklere å holde moment og balanse med litt fart og da mener jeg ikke stor fart men ofte mer enn en nybegynner begynner med :) for å si det sånn???joo skrev:Bare å avpasse farta på grusen til komfortnivå, og legge inn litt margin det![]()
Har ikke du kjøregården inne i et parkeringshus?Carpa skrev:Akkurat fullført en økt på 1,5 time i kjøregården og ble bare våt nederst på ermene, det er slett ikke verst for det kommer mye vått fra himmelen nå. Kjøregården derimot er full av vann og det hemmer meg i å komme opp i fart ganske mye kjenner jeg :-)å
Hehe, jo men i går var jeg og øvde på Drammen trafikkstasjon til oppkjøringa i dagTheHaughom skrev:Har ikke du kjøregården inne i et parkeringshus?Carpa skrev:Akkurat fullført en økt på 1,5 time i kjøregården og ble bare våt nederst på ermene, det er slett ikke verst for det kommer mye vått fra himmelen nå. Kjøregården derimot er full av vann og det hemmer meg i å komme opp i fart ganske mye kjenner jeg :-)å
Du verden!!Carpa skrev:Jeg har en innrømmelse komme med i dag folkens, jeg har nemlig hatt oppkjøring :-)å
Ventetiden har vært så nervepirrende at jeg måtte bare holde det for meg selv til det var overstått.
Og nå er det VEL overstått og jeg har BESTÅTT!!!!!og jeg er så GLAD!
Stakkars sensor ble helt overrumplet da jeg like godt slang meg rundt halsen hans og ga han en god klem