Lurte på om det ikke var oppkjøring snart ja, men det var nok smart å ikke si noe før lappen var i boks

Ja jeg var nervøs nok som jeg var gitt :-)åRuneMC skrev:GRATULERER![]()
Lurte på om det ikke var oppkjøring snart ja, men det var nok smart å ikke si noe før lappen var i boks
Gratulerer!! Ta vare på følelsen av å kjøre alene etter prøven!Carpa skrev:
Og nå er det VEL overstått og jeg har BESTÅTT!!!!!og jeg er så GLAD!
Stakkars sensor ble helt overrumplet da jeg like godt slang meg rundt halsen hans og ga han en god klem
Carpa skrev:Tusen takk alle sammen, jeg har glist fra øre til øre helt siden ca kl 10:35 i dag og nå gleder jeg meg helt sinnsykt til en uke barnefri og SOL!!!
Bra timet![]()
Hehe, høres ut som om kjørelæreren prater av erfaring.Gielas skrev:Gratulerer!! Ta vare på følelsen av å kjøre alene etter prøven!Carpa skrev:
Og nå er det VEL overstått og jeg har BESTÅTT!!!!!og jeg er så GLAD!
Stakkars sensor ble helt overrumplet da jeg like godt slang meg rundt halsen hans og ga han en god klem
(Da jeg tok lappen sa kjørelæreren at jeg fikk ringe ham om jeg IKKE klarte det,
så skulle han komme og hente meg)
Så FØRSTE KJØRETUR for meg var fra Ås ved Tønsberg til Sandefjord - valgte kystveien for å få litt ekstra glede ut av det!!!!![]()
![]()
![]()
Takk, jeg skal nok kjøre etter egne evner og ikke etter andresRelax skrev:Carpa skrev:Tusen takk alle sammen, jeg har glist fra øre til øre helt siden ca kl 10:35 i dag og nå gleder jeg meg helt sinnsykt til en uke barnefri og SOL!!!
Bra timet![]()
Gratulerer med alt!
Det er NÅ du skal kjøre ekstra forsiktig,,,,særlig de første milene og ukene,,
Kjøre "din tur " selv om du kjører sammen med andre...og ikke automatisk følge de andres fart og spor!
Lykke til!
Regner med det, du er ikke der vi smågutter var i tenåra på vår første 1000-kubikker med dødsforakt, ingen forpliktelser og med trua på evig liv... (Husker ikke så langt tilbake, men har hørt om det, lenge sida)Carpa skrev: Takk, jeg skal nok kjøre etter egne evner og ikke etter andres
takk takk, vurderer å ha en liten seremoni for å brenne L vestene nåSmurfen skrev:Gratulere![]()
![]()
Lurer på om jeg må legge inn en programsnutt på forumet som automagisk oversetter Bandit til ER-6f jegBjønnavind skrev:Gratulere masse Carpa!! Endelig er du fri til å lufte Banditen akkurat når det passer deg best! :-D
Tæppatå'k!
Tenk om jeg hadde stryki, da måtte dere lurt i 4 uker tilkjellv skrev:Gratulerer i massevisDette var virkelig dagens store nyhet her i forumet, samtidig som det naturligvis var det helt store for deg. Som flere andre her nevner, jeg har også lurt litt på om du ikke snart skulle komme med en oppkjøringsdato.
Fantastisk, og kjør pent
BraCarpa skrev:takk takk, vurderer å ha en liten seremoni for å brenne L vestene nåSmurfen skrev:Gratulere![]()
![]()
Kan jo kalle den for Banditten selv om det er en kawaCarpa skrev:Lurer på om jeg må legge inn en programsnutt på forumet som automagisk oversetter Bandit til ER-6f jegBjønnavind skrev:Gratulere masse Carpa!! Endelig er du fri til å lufte Banditen akkurat når det passer deg best! :-D
Tæppatå'k!
Men ellers, takk skal du ha
Ja også kan vi kalle Bengawingen for en SportsterBjønnavind skrev:Kan jo kalle den for Banditten selv om det er en kawaCarpa skrev:Lurer på om jeg må legge inn en programsnutt på forumet som automagisk oversetter Bandit til ER-6f jegBjønnavind skrev:Gratulere masse Carpa!! Endelig er du fri til å lufte Banditen akkurat når det passer deg best! :-D
Tæppatå'k!
Men ellers, takk skal du ha![]()
Tæppatå'k!
Jøss! Har mopeden fått Moderatorstatus også nåCarpa skrev:Lurer på om jeg må legge inn en programsnutt på forumet som automagisk oversetter Bandit til. ER-6f jegBjønnavind skrev:Gratulere masse Carpa!! Endelig er du fri til å lufte Banditen akkurat når det passer deg best! :-D
Tæppatå'k!
Men ellers, takk skal du ha