pelsen skrev:
ca 28 mil, skal ikke klage, men det var litt for varmt inni kjøreutstyret mitt idag.
Ble litt for mye av det gode for min smak også, så at gradestokken bikket 28 grader et par ganger underveis.
Men slapp dere unna regn idag, dere andre her?
For min del ble det ca 22 mil: Bærum - Solihøgda - Jevnaker -(langs Randfjorden til Brandbu) - Hurdal - Minnesund - Bærum. I den grad man kan si det var noe mål med turen, så var det å sjekke ut tipset som
AJ nevnte litt ned på siden i tråden "NORGES VAKRESTE MOTORSYKKELVEIER"
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=536&start=30 (Minneåsvegen Hurdal-Minnesund).
Det var jo en flott dag, og en fin tur, men 3 ganger ble jeg "angrepet" av monsoon-regn, og med andre ord 6 stopp for å lukke opp og igjen alle luftelukene i dressen i febrilsk forsøk på å regulere om jeg skulle være våt fra innsiden eller utsiden...
Tok frem Yr-radaren underveis for å se hvilken retning jeg
burde kjøre, men radar'n så ut som den hadde fått røde hunder med masse veldig små kraftige nedbør, og det ville være det samme hvilken vei jeg tok. Så derimot ut som de var noe bedre vest og sørover, så derfor jeg bare ble litt nysgjerrig på om dere som dro mot Telemark var smartere enn meg i dag?