Hvor har det blitt av fs650e?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
ole m.
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.

Hvor har det blitt av fs650e?

Legg inn av ole m. »

Det er så stille her, hvor har det blitt av fs650e?
:-)

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

TheHaughom
Motorsykkelen din: KTM

Re: Hvor har det blitt av fs650e?

Legg inn av TheHaughom »

Utestengt... Igjen...
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Utestengt?

Sendt med Note2

Brukeravatar
Hjernen
Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)

Legg inn av Hjernen »

Ikke rart det, bare se på alle de gangene det ikke nyttet å PRØVE å ha rett i en diskusjon...

EDIT; se denne tråden og de til tider usaklige svara hans:

http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 78#p166378
Hvis en gjør slik, funker det da tru??

Member of Festus Mc Porsgrunn.

Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen

Brukeravatar
ole m.

Legg inn av ole m. »

Utestengt? Hva er begrunnelsen for det da? Om det er tilfelle, så synes jeg det blir tatt noen snodige avgjørelser her. Litt slakk og spillerom må det da være, selv her inne? Men han passet kanskje ikke inn i den konforme tonen som finnes her?

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
Moby
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3

Legg inn av Moby »

ole m. skrev:Utestengt? Hva er begrunnelsen for det da? Om det er tilfelle, så synes jeg det blir tatt noen snodige avgjørelser her. Litt slakk og spillerom må det da være, selv her inne? Men han passet kanskje ikke inn i den konforme tonen som finnes her?
Jeg syns FS650s ikke viste hensyn til andre brukere på forumet. Han var til tider morsom, men ofte på beskostning av andre. Jeg var aldri i noen heftig diskusjon med Fs650s, men fikk alikevel et inntrykk av at "Gutten" manglet medfølelse overnfor andre på forumet... Fs650 har nok mottat advarsel via pm fra admin/mod før han ble utestengt, uten at vi vet noe om det.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Moby skrev:
ole m. skrev:Utestengt? Hva er begrunnelsen for det da? Om det er tilfelle, så synes jeg det blir tatt noen snodige avgjørelser her. Litt slakk og spillerom må det da være, selv her inne? Men han passet kanskje ikke inn i den konforme tonen som finnes her?
Jeg syns FS650s ikke viste hensyn til andre brukere på forumet. Han var til tider morsom, men ofte på beskostning av andre. Jeg var aldri i noen heftig diskusjon med Fs650s, men fikk alikevel et inntrykk av at "Gutten" manglet medfølelse overnfor andre på forumet... Fs650 har nok mottat advarsel via pm fra admin/mod før han ble utestengt, uten at vi vet noe om det.
Her hadde jeg først skrevet et innlegg til forsvar for han, men så gikk det opp for meg at jeg tenkte på feil mann ... men likevel ... jeg synes av og til at det er en smule lett og vist døra her inne
Sist redigert av jhn den 27 mai 2013, 21:05, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

fs650e (AndreasB) er utestengt. Saker som dette behandles internt og alle moderatorer er informert og involvert i slike avgjørelser. Hva som er skrevet i PM og mail direkte til en som får advarsel eller blir utestengt kommer ikke til å bli postet åpent i forumet.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
ole m.

Legg inn av ole m. »

Takk for svar Dexter. Det eneste som forundrer meg er at dere kjører en så hard linje her, synes gjerne dere kan gi folk litt mer slakk. fs650e var sleivkjefta sist her, men det er da ikke mer enn vi tåler? Jeg synes dere overreagerer ved å stenge ham ute. Uenigheter og diskusjoner må man tåle, også at det blir litt høy temperatur til tider.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
Tomgsx-r
Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000

Legg inn av Tomgsx-r »

ole m. skrev:Takk for svar Dexter. Det eneste som forundrer meg er at dere kjører en så hard linje her, synes gjerne dere kan gi folk litt mer slakk. fs650e var sleivkjefta sist her, men det er da ikke mer enn vi tåler? Jeg synes dere overreagerer ved å stenge ham ute. Uenigheter og diskusjoner må man tåle, også at det blir litt høy temperatur til tider.
+1

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Det er greit at noen lar seg forundre bl.a. fordi man har egne meninger om hva en bør tåle og hvor grensene skal gå. Det er ikke unormalt at brukere av forumet kontakter oss eller rapporterer innlegg som dem føler seg støtt av eller rapporterer om brukere som dem sliter med å forholde seg til. Jeg kan ikke huske at vi noen gang har reagert på enkelthendelser, men vi ser mønster og om det kommer flere klager på samme bruker. Da må vi nesten gå inn i det og se om det er noe vi kan gjøre og hva som er mest riktig å gjøre basert på hensynet til flertallet. MCsiden skal være en hyggelig plass å være.

Det ligger ALLTID mer bak enn det som kommer frem i forumet. Dette kommer ofte etter at en bruker har blitt kontaktet, ikke nødvendigvis for å gi advarsel, men som en tilbakemelding på f.eks. uønsket adferd/tone og at det er kommet klager. Det som kommer tilbake fra brukeren da kan ofte være det som skal til for å bikke begeret feil vei dessverre. Hvis dere bare hadde visst hvor ufattelig mye dritt vi har måttet tåle så tror jeg noen flere her hadde tenkt seg om en gang til før det hadde blitt stilt spørsmålstegn ved våre handlinger og beslutninger.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kan være på sin plass å minne om at AndreasB var veldig klar på å slette seg fra MCsiden.no etter eget ønske, noe han blant annet ga uttrykk i på åpent forum med denne posten:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=155826#p155826" onclick="window.open(this.href);return false;

Hva han skrev i PM'er, Facebookmeldinger og e-poster i denne forbindelsen og senere da han ble utestengt, kommer vi ikke til å offentliggjøre på åpent forum.

Da AndreasB i relativt kort tid senere oppretter en ny brukerkonto som fs650e og utviser (nok en gang) en atferd mange reagerer på, gjorde at vi fant grunnlag for å reagere som vi gjorde.

TheHaughom
Motorsykkelen din: KTM

Legg inn av TheHaughom »

Må si meg enig. Har sett noen av "advarslene" han fikk, som regel etter han konfronterte en admin/mod direkte, og kan ikke helt skjønne utestengelsen.
Greit nok at han hadde noen sterke meninger, men han hadde som regel mange gode poeng. Og det at han selv ønsket å bli slettet var jo først etter vendettaen som ble kjørt mot ham her inne, ikke minst fra de som styrer her inne. I tillegg er vel ikke et tidligere ønske om å bli slettet en medvirkende faktor for å stenge ham ute på nytt? Eller hva AJ?

Menmen, er man ikke i godsiden til de kommanderende herrer så fortjener man kanskje en utestengelse? ...eller?
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
Snikendeugle
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018

Legg inn av Snikendeugle »

Jeg vil nå si det er en viss forskjell mellom uenighet med styret, og det å være konstant i drittslengingsmodus og skape misnøye blant flertallet.

Det kreves mye jobb og hets å være moderator på såppas store forum, så ++ respekt for jobben dere gjør for å holde stedet koselig: )
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

TheHaughom skrev:
Må si meg enig. Har sett noen av "advarslene" han fikk, som regel etter han konfronterte en admin/mod direkte, og kan ikke helt skjønne utestengelsen.
Greit nok at han hadde noen sterke meninger, men han hadde som regel mange gode poeng. Og det at han selv ønsket å bli slettet var jo først etter vendettaen som ble kjørt mot ham her inne, ikke minst fra de som styrer her inne. I tillegg er vel ikke et tidligere ønske om å bli slettet en medvirkende faktor for å stenge ham ute på nytt? Eller hva AJ?

Menmen, er man ikke i godsiden til de kommanderende herrer så fortjener man kanskje en utestengelse? ...eller?
Jeg ser ingen gode grunner til å kommentere ytterligere enn å stille meg bak det Dexter skrev:
Dexter skrev:Det ligger ALLTID mer bak enn det som kommer frem i forumet. Dette kommer ofte etter at en bruker har blitt kontaktet, ikke nødvendigvis for å gi advarsel, men som en tilbakemelding på f.eks. uønsket adferd/tone og at det er kommet klager. Det som kommer tilbake fra brukeren da kan ofte være det som skal til for å bikke begeret feil vei dessverre. Hvis dere bare hadde visst hvor ufattelig mye dritt vi har måttet tåle så tror jeg noen flere her hadde tenkt seg om en gang til før det hadde blitt stilt spørsmålstegn ved våre handlinger og beslutninger.
Nevner bare helt til slutt at det kun er to brukere, så vidt jeg husker, som er blitt utestengt av oss. I tillegg er det noen få andre som aktivt har meldt seg ut, dvs. bedt oss skriftlig om å bli slettet.

Svar