Leste dette på Bike i går. Det var da voldsomt til reaksjon da

.
Skal ikke støtte denne bergensern, men vi veit jo ikke hva han har sakt heller. Jeg har jo vært i avisen noen ganger, og kan jo ikke si at jeg kjenner igjen noe av som det har blit referert til, kun bilde :-) .
Men har han lagt det frem slik det er skrevet ned, er det jo ikke noe klokt gjort.
Eskil som representere et så stort blad som bike kunne jo vært så voksen og klart seg med det først avsnittet, skulle tro at han var proff på det med utalelser, men han rabbler jo ned at han ikke er en mann osv, opp og ned i mente. Skulle tro dette var skrevet av en mann som ikke jobber i et stort magasin.
Det som setter mc i dårlig lys er jo at noen kan / media, forbinde mc miljøet med vold, drap, hvitvasking av penger og narkotika osv. Det er inntrykket jeg har fått på tv.
At det er folk som kjører for fort etter norsk lov må man nok regne med. Det er også noe Eskil selv sier han gjør, han kan nok grensa på hvor fort man kan kjøre før man ikke er mann lenger. Leser man på forum, blader osv, er det masse fokus på kubbik, effekt, dekk, effektanlegg, PC osv. Slikt er veldig viktig her til lands som det stort sett er bare 60 og 70 grense

. Holdt lenge med 125 kubikk sykler her

.
Det gikk heldigvis bra med denne ulovelige turen i en tunnel i norge. Fare for dyr og barn som lekte er vell minimal inne i en tunnel, må ha vært en greveling i takket da

.
Husk at hvis han hadde kjørt så fort et annet sted, så kunne det det jo ha vært lovelig. Flere land, steder med fri fart hvor dette ikke hadde vært noe sak. Men selvfølgelig skal man ikke gjøre dette her til lands.
Enig i at dette var en dum sak som ikke skulle ha kommet i media.
Kjør pent og lovelig alle samme, vi har ingen og miste
(Konklusjon: kjør sakte og hold kjeft

)