Hvor har det blitt av fs650e?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Re: Hvor har det blitt av fs650e?

Legg inn av LordShaft »

Jeg har ingen grunn til å ikke stole fult å holdent på forumledelsen.

Har selv vært i samme posisjon og jeg kan bekrefte at det er mye som skjer som vi vanlige brukere ikke får med seg. AJ har alltid vært solid i både argumentasjon og beslutninger.
Har ingen grunn til å tro at han har engasjert folk under seg som gjør en god jobb, og som også stiller spm til sine egne beslutninger. For det er lett å bli personlig involvert til tider :redface

Jeg syns det er spesielt artig med folk som kverulerer og lager litt ekstra liv. Det er både sunt og gir oss en pekepinn på hvordan folk er. Noen tar ting veldig serriøst, andre går litt ekstra inn for å provosere, men egentlig er kjempehyggelige folk :thumleft

Stå på alle sammen. Dere bidrar alle på hver deres måte :prf

Mvh

Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Hvor har det blitt av fs650e?

Legg inn av gorbys »

Er selv på mange andre forum, er også moderator på et og jeg må si takhøyden på mcsiden er VELDIG høy i forhold til hva som blir tillat andre plasser. At denne typen har blitt utestengt forundrer meg ikke i det hele tatt basert på det lille jeg har sett. At han i tillegg har vert aktiv før og velger å kjøre samme linja en gang til vitner jo bare om en det tydeligvis er lite håp for...

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Svar