Bilde tatt fra en annen vinkel som viser hytta Arctic Tiger bruker når han er på besøk, kan selvsagt benyttes av andre motorsykkellister på langtur

Veldig fin versjonjoo skrev:Finfin film![]()
Lurer på den versjonen av "The River"... (musikksporet altså) hva var det?
Problemet med det er at filmen blir sperret for nettbrett, mobiler, og mediaspillere og dessuten fra å bli vist i enkelte land.Carpa skrev:<snip>
Og i motsetning til andre her på forumet så synes jeg det er best når man legger til litt stemningsfull musikk i stedet for å høre vindsus og motorstøy
Ja jeg vet, har sliti med å finne godkjent musikk de få gangene jeg har lastet opp noe på youtube. De burde jo heller se det som god reklamepoulet_cavalier skrev:Problemet med det er at filmen blir sperret for nettbrett, mobiler, og mediaspillere og dessuten fra å bli vist i enkelte land.Carpa skrev:<snip>
Og i motsetning til andre her på forumet så synes jeg det er best når man legger til litt stemningsfull musikk i stedet for å høre vindsus og motorstøy
Jeg fikk også trusler om søksmål fra rettighetsorganisasjoner om jeg ikke fjernet musikken deres fra videoene
Det virker som om musikkindustrien hater kundene sine og helst ikke vil at musikken deres skal bli kjent.
Det finnes freemusic og CC musikk som kan brukes, men da skal man lete lenge for å finne noe som er bra.